Jump to content

Starcraft pricajte - slobodna diskusija


Recommended Posts

Postoji dobar razlog zašto je Wow igralo koliko ljudi je igrali i zašto ga igra koliko ga sada ljudi igra, zašto je D3 najbrže rasprodana igra svih vremena i zašto je niko više ne igra, zašto je SC2 digao toliki hajp i zašto se Blizzard ne hvali brojem rasprodatih Heart Of The Swarm-ova.

Activision merger i pišanje u usta kupcima je daleko od "it's out when it's ready" politike, a ljudi nisu baš tolko glupi da vole kada im se piša u usta. ;) Neka se vama sviđa igra, niste vi retosi zbog toga, ali facts su facts. Ni ja se ne čudim što Relicove igre generalno nisu prolazile dobro (loša anti-piracy implementacija u kombinaciji sa 0 marketina od strane izdavača, čiji se biznis model zasniva na prodaji naslova iz franšiza koje već imaju neki following). Bottom line - nove Blizz igre su ni do kolena matorim, ni po duši, ni po kvalitetu izrade, a ni po poštovanju prema kupcima igre koje se itekako oseti.

neka osoba glupak hehe

Link to comment
Share on other sites

Искрено, не знам о чему причаш. Да Близарду пиште јаја за Старкрафт не би пратили ситуацију на сцени, не би их занимао баланс јединица и остале ствари. Старкрафт није ВоВ да се мора из месеца у месец бринути о броју претплатника, тако да је количина труда уложена у рад на Старкрафту у сваком случају непропорционалан заради. Купиш игру и то је то, нема више зараде за издавача. 

Link to comment
Share on other sites

A merch, turniri, novi igrači, još jedna ekspanzija? Naravno da će balansirati stvari, to nema veze sa onime što sam napisao. Znaš šta ima? Momenat da su prve dve Diablo igre, koje imaju momenat horora u sebi kao, imale atmosferu death and decay-a. Kada Blizzard odluči da će trojka da bude šarenija od Warcraft-a trojke i fanovi se pobude, šta Blizz uradi? Iskulira ih. Zašto? Zato što će više retosa iz Ameriku kupiti igru. Sve bi to bilo super da oni nisu firma koja je izgradila svoju reputaciju i ugled na potpuno drugim principima. 

Iako sam igrao keca 10 godina, dvojku sam prestao posle samo par meseci, a ekspanziju nisam ni uzeo, čak ni kampanju da odigram (jer kada sam tražio od nekoga da mi zajmi akaunt svi su mi rekli da je sranje - i nije mi teško da im poverujem). Postoji razlika između Raynora koji je gadan gmaz i ujedno i lajkabl karakter i Rejnora koji izgleda i ponaša se kao svaki drugi lik iz Warcraft sveta. Postoji razlika između Zilota koji izgleda (i zvuči!!) kao da hoće da ubije ceo svet i koji izgleda i zvuči kao cvetić, postoji razlika između karaktera rasa u kecu, a ne postoji razlika tako jasna razlika između karaktera rasa u dvojci (i Tossovski i Zergovski dizajn je insektoidni). Jedinice jednostavno nisu zabavne, već je sve by the book jer ne postoji previše opcija za taktiziranje i unit kombinacije, opet postoje jedinice koje su potpuno beskorisne osim u malom prozoru vremena u toku partije, a da ne pominjem da je sve što su "smislili" drpljeno iz Vorhemer sveta i to je sve očiglednije. Jebiga, jadni su. 

  • Upvote (+1) 1

neka osoba glupak hehe

Link to comment
Share on other sites

Кампања у експанзији је голо говно, то нико не спори, у WoL је барем, као, имала благо занимљиву иако испрану причу. Што се тиче карактера раса, Зергови су промењени на јадно да би постали допадљиви, опет, претежно у експанзији, док лично немам проблем са променом код Протоса јер није мала промена која се десила у позадини целе расе, две чак - пад Ајура и помирење са Неразимима, мало ли је. (Додуше, и поред тога, у WoL кампањи Селендис приказује нешто решености Протоса из кеца). Колика промена карактера носилаца расе (Темплара) је потребна да би пристајали на удруживање са Мрачним Темпларима у Архонте? 

Свака јединица има своју намену, некима (Reaper) је то само скаут на почетку (qxc је објаснио да можеш добити праву партију само с њима :P). 

За крађу нећу ништа причати. 

Link to comment
Share on other sites

Slažem se sa svime.

Meni je inače osnovna kampanja u dvojci bila dobra, kada uspem da izignorišem pre svega one kretenske radove koje je kao prenosio tv. Svidelo mi se zapravo kako su napravili utisak da se nalaziš u sred totalnog rata i svega. To ne menja činjenicu da su neke od meni omiljenih likova promenili i učinili ih korporativnijim, da su odbacili gomilu onoga što su izgradili u kecu (story-wise). Eksp sam hteo da igram, pa mi je previše ljudi reklo da je baš sranje, da bi mi na kraju jedan od drugara rekao da Char, koji si se klao celu ekspanziju keca da osvojiš, sa Zergom ponovo vratiš kroz jednu misiju. 

Previše je jako dobrih igara, kako SP, tako i MP (i kompetativnih i co-op) da bih trošio vreme na Blizz igre. Samo pored Torchlight 2 sa Diablo trojkom...

neka osoba glupak hehe

Link to comment
Share on other sites

Pa i nije netacno ovo sto pises, samo ne znam ko bi kupovao igru zbog kampanje iskljucivo :) a btw, ne znam koju je igru taj tvoj drug igrao jer nikako ekspanzija ne moze biti losija od WoL-a koji se sveo na sta se sveo pri kraju. Za ostatak bih.se slozio ali opet to i nije bas bitno za neki kompetitini play.

Pa i nije netacno ovo sto pises, samo ne znam ko bi kupovao igru zbog kampanje iskljucivo :) a btw, ne znam koju je igru taj tvoj drug igrao jer nikako ekspanzija ne moze biti losija od WoL-a koji se sveo na sta se sveo pri kraju. Za ostatak bih.se slozio ali opet to i nije bas bitno za neki kompetitini play.

~~

Link to comment
Share on other sites

Kažem, ja sam multi igrao dok nije postalo sve by the books. Čak i modovi su mi bili predosadni. Par puta sam posle predložio drugu da instaliramo opet da probamo šta od novih modova ima (uglavnom sam sa njim igrao turret difensove) i čovek nije hteo. Zato smo kupili Orcs Must Die 2 na popustu i zabavili se ko ljudi.

Ja nisam ništa hteo da pričam dok nije izašla ekspanzija, jer expanzije uglavnom donose hard countere koji produbljuju gejmplej i strategije. Ovde je ekspanzija donela nekoliko jedinica koje su već dvodimenzionalnu igru učinile dvodimenzionalnijom.

neka osoba glupak hehe

Link to comment
Share on other sites

Lag, on 16 Jul 2013 - 10:29, said:

Slažem se sa svime.

Meni je inače osnovna kampanja u dvojci bila dobra, kada uspem da izignorišem pre svega one kretenske radove koje je kao prenosio tv. Svidelo mi se zapravo kako su napravili utisak da se nalaziš u sred totalnog rata i svega. To ne menja činjenicu da su neke od meni omiljenih likova promenili i učinili ih korporativnijim, da su odbacili gomilu onoga što su izgradili u kecu (story-wise). Eksp sam hteo da igram, pa mi je previše ljudi reklo da je baš sranje, da bi mi na kraju jedan od drugara rekao da Char, koji si se klao celu ekspanziju keca da osvojiš, sa Zergom ponovo vratiš kroz jednu misiju.

Previše je jako dobrih igara, kako SP, tako i MP (i kompetativnih i co-op) da bih trošio vreme na Blizz igre. Samo pored Torchlight 2 sa Diablo trojkom...

Ja jesam prsotina ali kada razmislim invazija terana na char me dosta podseca na invaziju iraka posle 9 11 :) postoje tu neke interesantne paralele :)

Dule_smor, on 16 Jul 2013 - 11:39, said:

+1

Pa ja ne znam zasto se vi bunite ...

Imate fantastice mogucnosti

Imate pretplate, pa pride mozete da kupujete petove od 20 preko 40 pa i vise evrica, mozete da platite transfere, pa da kupujete aplikacije, platite promenu imena ... i pazi sad nije f2p tj p2w... znaci za razliku od ostalih sranje igara mozes da kupis blizardovu igru, znaci eto i tu su nam mogucnost ostavili pa gde ima bolje, gde se vise brinu za nas?!

Toliko nacina placanja a vi se bunite!!! DZIZUS HOLI BURITOS stvarno ste razmazeni :))))))))

mohican, on 16 Jul 2013 - 12:05, said:

Ok je sve to samo sto igra nije nepopularna jer je losa nego zato sto je teska i jos pride neisplativa u srbiji za takmicenje. Da ja mogu sa sat dva dnevno da pravim neke rezultate igrao bi je i dalje. Ovako me smara sto od 10 stvari koje sam naumio da uradim, zapravo uradim 4, a pored tih 10 treba jos 30 da se uradi na nekom kompetitivnom nivou. I da bi dosao do tog nivoa morao bi da igram 10 sati dnevno sto ne mogu i sto vecina ljudi odavde ne moze vise sebi da priusti, a klinci koji imaju vremena mahom igraju lolove ili tako neke debilizme koji su boza.

Ok to ima smisla ali onda se namece pitanje broodwara i wc3 ... isto su bili teski a sigurno nisu bili isplativi u srbiji pre deset i kusur godina

Dobro vremena se menjaju vise nisu RTSovi popularni kao sto su nekoc bili sada tu rulaju DOTE i slicne igre ... ali opet nije to to ... Na kraju krajeva uopste pro gejmer scena kod nas gotovo i da ne postoji :/

Ja sam SC2 WoL kampanju presao i bilo mi je zabavno .. necu da lazem bilo je ok iako jednostavno, jednodimenzionalno i plitko iskustvo (uz bljuvotina klise pricu koja generalno smrdi u unistava ukupan dozivljaj)... moze da se uziva ali samo pod uslovom da se ogradis kako to sto igras nema nikakve veze sa starim SCom :)

Inace me MP nije privukao iako sam se u beti lozio da igram i nisam ni bio los. Dinamika igre u multiplejeru me nervira. Sve je nakako bloberski. Mislim da ono sto mi mnogo smeta jeste sto se armije ponasaju previse efikasno i grupisu u blobove smrti itd ... ne znam nema mi char borbe kao WC3 ili BW. Ovde sve to postane masa partkle efekata i lasera nista ne mozes da vidis.

Mislim da sam se pred WoL betu nalozio na SC2 samo zbog day9 streama jer sam ga tada pratio iz razloga sto (verovatno mnogi i ne znaju) je radio odlicne analize SC:BW mecheva koje sam vec pratio nekoliko godina unazad. I onda kada je presao na SC2 uz hajp jednostavno je doslo prirodno da se nalozim. Medjutim vrlo brzo posle kraja bete sam shvatio da mi se igrica ustvari ne svidja. Tako da sam batalio i vratio se na pracenje SC1 scene :/

Mozda sam samo smrda ali jbg takav sam :)

Edited by StormScion

Is the destiny of mankind controlled by some transcendental entity or law? Is it like the Hand of God hovering above? At least it is true that man has no control, even over his own will

Link to comment
Share on other sites

Ok je sve to samo sto igra nije nepopularna jer je losa nego zato sto je teska i jos pride neisplativa u srbiji za takmicenje. Da ja mogu sa sat dva dnevno da pravim neke rezultate igrao bi je i dalje. Ovako me smara sto od 10 stvari koje sam naumio da uradim, zapravo uradim 4, a pored tih 10 treba jos 30 da se uradi na nekom kompetitivnom nivou. I da bi dosao do tog nivoa morao bi da igram 10 sati dnevno sto ne mogu i sto vecina ljudi odavde ne moze vise sebi da priusti, a klinci koji imaju vremena mahom igraju lolove ili tako neke debilizme koji su boza.

+1

Ја сам у тренутној сезони у Златној лиги и када сам ушао у лигу упишкио сам се од среће. xD Доживљај игре, све је у томе. 

Link to comment
Share on other sites

Igra je nepopularna zato što ono što treba da je zabavno (strateška dubina) lekuje, a ono što je dosadno (što brže kliktanje) donosi pobedu. Kada igraš CoH isto ćeš se zabavljati bilo da je nuberska ili pro partija. Ja se i dalje sećam partija koje sam kao početnik igrao i to pre ihahaj godina.

neka osoba glupak hehe

Link to comment
Share on other sites

Причаш о игри као неко из Бронзане лиге ко размишља о томе како се игра у (Гранд)Мастер лиги. Дубину стратегије не примећујеш јер не обраћаш пажњу на детаље. Да ли је Рафинерија направљена пре Бараке? Да ли је један асимилатор или два? Да ли има скривени Пилон или чак и неку технологију? Да ли је прво направио Hatchery или Spawning Pool? Најлакше је седети у бази пола сата, правити војску и кренути када мислиш да имаш довољно, па ако прође, прође. 

Игра је страховито забавна (Bronze League Heroes, Funday Monday) ако у њој налазиш нешто што те забавља. И савршено је у реду ако ти се не свиђа, развојни тим је промењен, ни фирма више није она стара, разумем те. Али је и даље велики број људи који сматрају да је игра веома добра, да пружа добру забаву, да има ствари у мултиплејеру које још увек нису откривене (http://www.youtube.com/watch?v=2VORZH84-rk, http://www.youtube.com/watch?v=5w5W0EntIpc, нпр). 

Ако ћемо причати о кампањи, прво да организујемо Баркрафт, па натенане да черечимо рупе у причи. :)

Link to comment
Share on other sites

Igra je nepopularna zato što ono što treba da je zabavno (strateška dubina) lekuje, a ono što je dosadno (što brže kliktanje) donosi pobedu.

ne igram vise sc2, ali ovo je potpuno netacno... u dvojci je sve pojednostavljeno i prilagodjeno igracu, tako da manje zavisi od motorike (brzeg kliktanja i apm-a) a vise zavisi od positioninga i build ordera. keca je mogao da masteruje samo neko ko dobro klikce (uz to sto lepo razmislja), dok je kod dvojke nebitno kliktanje jer je dosta toga automatizovano i igrac ima vremena da se posveti i nekim drugim detaljima. 

ti si samo nostalgican i tu se prica zavrsava... slazem se generalno za blizzard, diablo i slicne naslove, ali sc2 je i dalje skill based igrica, kojoj ne fali apsolutno nista kad je uporedimo sa danasnjom situacijom na trzistu rts-ova i igrica uopste.

  • Upvote (+1) 1

Bjukenon Mitch

Link to comment
Share on other sites

Pogledaj pimpest plays sc keca i dvojke i biće ti jasno o čemu pričam. Nema tu nostalgije nikakve, kada nešto ne valja - ne valja. Ja sam na sav glas sve drugare ubeđivao da iskuliraju još malo dok ne osude da je dvojka sranje, jer kao pečevi, meta se menja, izaći će exp koji će debelo produbiti igru... Šipak.

neka osoba glupak hehe

Link to comment
Share on other sites

WoL je bio dobar. Imao je taj osecaj SC-a, smanjio je neke nepotrebne nedostatke i uvek automatizaciju uglavnom na dobrim mestima. Ovo je u teorije trebalo da obezbedi vishe vremena za mikro, i druge stvari koje bi trebalo da proizvode "the pimpest plays ev3h". Problem nastupa pre svega u vecini jedinica koje dolaze sa ekspanizijom a koje su kao koncepti: nemashtovite, nelogicne, neinteresantne. Vajper koji glumi da je Scorpion iz MK? Koja budala je uopshte odobrila takvo sranje?

 

Jako veliko razocarenje sa ekspanzijom, koja je ocigledno napravljena da zgrne neki kesh a ne da donese kvalitet. Koji kurac su radili onda toliko dugo? Mogli su celu igru da naprave a ne ekspanziju. Imali su savrshene uslove, podesili pricu, mogucnost evolucije zerga itd. Sve je to izgleda dzabe, kad pogledash ko su celni ljudi, jasno ti je zashto je rezultat ovakav.

 

I pored svega toga, daleko je najbolja i najpopularnija strategija trenutno, ukupni utisak je takav. Ali moglo je i mora to mnogo bolje.

We must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most and that is the indifference of good men !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...