ocu li ja ili da prepustim vama?

rofl,ako ne znas rad sa gg-client-om ostavi se kompjutera idi bacaj loptu..ne razumijem sto je tu tesko da se radi...

prvo se registrujes na njihov sajt(sign up)...onda fino login kad skines doticni program(gg-client)..

tu ces vidjeti masu igara...ti biras TFT(ako oces da igras obican war) ili TFT RPG(ako oces da igras dotu,dday,'n' shit)...kada udjes u neku sobu(primera radi,Europe Dota Room 1),prvo biraj Settings pa nadji war3.exe fajl u warcraft direktorijum(tamo dje si ga instalira)..

posle toga samo start game,ides u Local Area Network i vidis igre..

sad zavisno od tvoje verzije i vrste war3.exe(dal je crack-ovan-no-cdcrack ili koristis daemon tools,a war3 ti je original) fajla ti ces ili vidjeti ili ne vidjeti :P :P igre...

tipa ako je verzija war3-a na tvom PC-u 1.20e ti neces vidjeti onog koji je kreira' igru a koji ima 1.21...

ne treba preterani IQ da imas kako bi znao gg-client da koristis...kad smo vec tu,IQ ti ni ne treba kako bi korisito gg-client,samo ti oci trebaju... :(

edit: e da,gg client je program koji radi na principu VPN-a(virtualne privatne(lokalne) mreze)...znaci kao da si u igraonicu ali virtuelno :) (jedan room predstavlja jedan network,u ovom slucaju) or smth :)

Edited by ZuX

kad ste vec kod gg-clienta ja nemogu da ga skinem sa sajta izadje neki kurac ,a sa IE nemogu jer nije u funkciji,ako neko ima neki drugi link neka postuje

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

ok namestio sam ggc i igrao loma...uglavnom kad ja kreiram super je i nema laga , medjutim kad neko hostuje ja ne mogu se pomerit od lagovanja... ima li nacina da se smanji ping i da se igra normalno...imam wireless btw

ispred kuce parkirana nova Dacia ,sedista se spustaju na vise nacina:)

Igras brate vs likova koji imaju jednu tarabu ( I ) , tj ono sto ti pise pored imena kreatora.. to ti je ping do njega ,ako host ima vise od 2 tarabe nemoj ulaziti uglavnom laguje, a i kao sto dino kaze dogovirs se sa hostom da ti namesti anti spike na strongest ili vec isprobas kako ti pase

tarabe... :D

offt:jaca je ona sa pleskama lol

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!