jebeni blizz

BloodStorm

Posto je napravljena srpska guilda na server Burning Blade resio sam da lika prebacim na doticni server sa Ahn'Quraja.Sve je lepo islo dok mi blizz nije poslao drugo mail u kome pise Please click on link below to finish ur tranfer.I tako ja uradim kliknem na link ukucam user i pass i imam sta da vidim.Vidim peona kako se cese po glavi a pored njega tekst ???content404.page.text.content???

Sta je to koji k****?!

Jel se ovo nekome ranije desavalo?

Napomena : Nisam ranije transferovao likove.

Thx

"???content404.page.text.content???" je rezultat loseg linka unutar mail-a, to mozete preskociti tako sto cete ici na account menagment pa paid transfer.

Sto se tice Tranfer Failed na kraju, ja sam imao slican problem, pokusao sam 3 puta i onda mi je blokirao payment na 24h. Posle tih 24h (obavezno ih sacekajte) cancel sam transfer oko 2 ujutro (posto tad ima manje ljudi koji pokusavaju da transfer charove) otisao na stari server, ulogovao se da vidim da li je sve ok sa likom, otisao ponovo da transferujem lika, odradio sve, sacekao da mi posalju mail, kad je stigao mail otisao na acc menagment i zavrsio transfer bez ikakvih problema. Znaci transfer lika u ranim jutarnjim casovima ili kasno uvece, preko dana nikako jer je server preopterecen ma vam se lik zaglavi u transferu, jedino pomaze ovaj cancel. Mail od blizzarda mi je stigao posle 5-6 dana i naravno su rekli da nije problem kod njih nego moja kartica...

Nadam se da ce ovo nekome pomoci, poz :)

It's kinda hard when you don't know the meaning, but everything happens for a reason

ma vam se lik zaglavi u transferu,

[roflmao]

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

ROFL

Tu je trebalo da bude PA xD

ma nije to u reci pa!

de se zaglavi [:D] stoji u kablu [roflmao]

crkavam od smeha,znaci neverujem!

zamislite da vam lik 60lvl fullepic stoji zaglavljen u kablu!

Edited by el.Sendador

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!