free trial

/7ETPOC

e koliko puta moze lol :p

kakava glupost kad posaljes prijatelju tj meni otvoris e-mail i tamo ti daju link kao iznenadjenje od prijatelja i samo ona jebena slika i par reci sto si napiso a ostalo nema keya nigde aj plz pomoc

i dali moze da se igra naus samo zamenim realmist?

Edited by el.Sendador

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

e koliko puta moze lol :p

Samo po jednom na istu e-mail adresu.

kakava glupost kad posaljes prijatelju tj meni otvoris e-mail i tamo ti daju link kao iznenadjenje od prijatelja i samo ona jebena slika i par reci sto si napiso a ostalo nema keya nigde aj plz pomoc

Ako saljes drugu poruku, on dobije link koji ga vodi na cestitku. kad klikne na cestitku, dobija home page http://teaser.wow-europe.com/index.html da bi mogao sebe da ragistruje i dobije CD Key za 10 dana.

i dali moze da se igra naus samo zamenim realmist?

nemam pojma

Osim ako nisi Mage/Rogue i RL ti se svodi na odlazenje do WC-a radi obavljanja nuzde xD

Have you ever noticed that it's only 'perfect' people who are murdered or killed in horrific accidents?

"He was the perfect son" or "She was the perfect daughter."

"Such a tragic accident they were the perfect family."

"They died together, the perfect couple till the end."

Makes me glad I abuse my kids and beat up my wife.

Kind of makes me immortal.

Ako saljes drugu poruku, on dobije link koji ga vodi na cestitku. kad klikne na cestitku, dobija home page http://teaser.wow-europe.com/index.html da bi mogao sebe da ragistruje i dobije CD Key za 10 dana.

de da se registruje u prazno ,ma nema bre nikakav link posle samo cestitka i kliknes i isto kao i kad si slao cestitku! lol

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

de da se registruje u prazno ,ma nema bre nikakav link posle samo cestitka i kliknes i isto kao i kad si slao cestitku! lol

Ne znam sta si ocekivao od cestitke, ako si ocekivao da mu je poslat CD Key na mail, to se ne desava i ne verujem da ce da urade. To sto ti se desilo, zapravo i treba da se desi jer su u Blizzardu verovatno zeleli da svako "aplicira" za svoj trial key. Cestitka, tj. pozivnica je samo fensi slanje linka za "aplikaciju" za key. Ja sam probao par puta i radilo je.

Ponekad im se sajt zaglupi pa ne moze nista da se uradi (kao kad hoces da ukucas broj gamecarda da produzis vreme).

^^manije ladnoja poslo sebi kao frendu i nemoze sa istog kompa ne znam sto!

• 1 month later...

Jel mozhe neko da mi pomogne?

Pokushavam da napravim trial acc, ali mi trazhi kreditnu karticu. Nece da prihvati shta god ukucam. Jel mozhe to nekao da se zaobidje?

:(

EDIT: snashao sam se, uspeo sam da nadjem fake broj :)

Tnx anyway.

Edited by enxa
enxa.png