pa vidish da su namerno gubili i napravili 0-300 a onda dobijali.. ne treba biti rocket scientist da bi to provalio

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

[21:00] <vudu> jebacemo svi

pa pogledajte full game listings i vidite da su gubili namerno game time 0minn adobijali sa 10min u proseku

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

^^jbg preslo mi od ljudi sa foruma lol

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

ako neko oce to da radi samnom moze, ja imam svoj acc a ti igras samnom i napravis 0-10 i tako jedno 30 puta [:D]  i ulogujes se na svoj real acc i sabijemo jedno 200-0 [:D]

/w fuji[slow]  [;)]

ne znam sta dobijas ako tamo na sajtu na prvom mestu pise tvoje ime, a noob si kao i ja

[:D]

Guest epicAdrian

Kontam da je Atila mislio da vas dvojica igrate jedan vs drugog, s tim shto bi on igrao na fake accountu i pushtao tebi free winove i tako ti budzio skor, a posle ti njemu na istu foru :D

Al ne vredi tako, evo zashto:

ja i ortak smo probali u isto vreme da kliknemo na game seach, josh smo i unchekovali iste mape i tek posle nekih desetak pokushaja smo "upali" da igramo jedan vs drugog tako da ta fora otpada...

ako bi krenuo ladder, pochela bi ti partija i izbacio bi te uz poraz

:D

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

[21:00] <vudu> jebacemo svi