srpski ladder

• Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

A ti i Ghost sada igrate na atr. akauntovima,ili nekim skrivenim?

na skrivenim naravno

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

[21:00] <vudu> jebacemo svi

sto nepricas da igras na tom skrivenom?

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

Guest epicAdrian

sto nepricas da igras na tom skrivenom?

Brate pa nije to moj secret training acc, taj acc ne odajem nikom!

Na ovom samo povremeno isprobavam egzotichne far seer-ove i zacard-ove stratove [:D]

^^i meni je nesto bilo cudno u svim top 10 replaysima ime DryadHasBigTits!-mada sam posumnjao na tebe al ipak....

Ghoste ajd baci neki rep-pack! (atr)

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

Guest epicAdrian

ok,ovo ide offtopic,organizujem srpski leder pocetkom juna,moze lock topic  za sada

Chek, ne razumem [:)] , do pochetka juna treba da nabudzhimo akauntove ili shta?

Posto se sad ide u skolu,i ljudi nemaju mnogo vremena(ja nemam vremena),organizovacu pocetkom juna,negde desetog,prijavicete mi se ko hoce,ja cu staviti rachun za one van beograda,a sa ljudima iz beograda cu se naci jedan dan da pokupim pare,ucesce ce biti 200 dinara

to su 2 razlichita lika, onaj se zvao Eldar, i Tiamatov je ortak.

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

[21:00] <vudu> jebacemo svi