Podloga za G5 (SteelPad 5L?) ?

fragman

Imam G5 laserski mis i jurim neku podlogu. Uzeo bih Steelpad podlogu ali ima razlicitih (bacio sam oko na SteelPad 5L). Evo opisa te podloge pa prokomentarisite:

SteelPad 5L

ReviewsSteelPad 5L combines the best of two worlds; the durability and stability of a hard plastic mouse pad, as well as the softness and smoothness of a cloth mouse pad. The SteelPad 5L is composed of five different layers, each layer contributing to the overall precision and feel of the pad. The first layers consists of plastic coating on a cloth material, utilizing the strength and durability of plastic and the feel of quality cloth. The middle layer is composed of specially designed soft rubber foam to provide the feeling of softness. The bottom layers provide stability, as a highly durable plastic layer guarantees the shape of the pad, followed by small soft rubber elements offering complete non-slip steadiness. The surface of the SteelPad 5L is highly durable and offers consistent and precise mouse control. Dimensions are 380 x 280 mm / 15 x 11 inch, providing a large area for gaming. SteelPad 5L is compatible with all mice; optical, laser and ball mice.

Vredi li ovo da se uzima, ako ne koju vi preporucujete?

-Hvala unapred!-

jedinu podlogu koju bih zamenio sa mojom qck (nije vise qck+ :D) je 5L i bjeli moras sto pre da dobijes :D

маракана дал је пуна ил смо само ми,

наша ће те песма увек звездо носити,

не жалимо наша грла нити дланове,

а ти само храбро бори се.

http://www.sk-gaming.com/member/stepa-/

qck konza [;)]

1:37amAleksandar:

i ja sam se zajubio

ali sam popusio kurac :p

1:37amStefan

e jbg :/

1:37amAleksandar

rsmo ::)

ali nije bitnoooo

:P

1:38amStefan

opushteno, chekaj da milki raskine sa devojkom

pa smuvaj njega

1:39amAleksandar

hahahhahahhahahhahaa

1:39amStefan

ALI ONAKO LAGANO

nemoj puno da razmishljash samo

...i mogu reci da je mnogo laksi mis od mx510 tako da sam za s&s morao staviti 18g tegova...

G5 je po meni prilicno tezak mis (za razliku od A4tech modela). Nisam mu stavio ni jedan teg, a i dalje je pretezak. Ne znam kako ti nisu visak ta 18g? Dugo sam igrao sa A4tech zato mi se mozda cini da je prilicno tezak. Jbg, navika...

G5 je po meni prilicno tezak mis (za razliku od A4tech modela). Nisam mu stavio ni jedan teg, a i dalje je pretezak. Ne znam kako ti nisu visak ta 18g? Dugo sam igrao sa A4tech zato mi se mozda cini da je prilicno tezak. Jbg, navika...

ne znam za a4tech, nisam probao ali g5 je bez tegova laksi od mx510 a s&s pogloga je brza pa to zna biti malo zeznuto

jao bremrzi me da smanjim sign :(:( al pocela i mene da smara, cek sad cu :s