Jel ovo MaDFroG?

Napetost raste sa svakim trenutkom provedenim u ishcekivanju njegovog sledeceg obracanja javnosti...

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 
Радоје Домановић - "Страдија" 1902. -

http://www.battle.net/war3/ladder/W3XP-pla...d&PlayerName=se]r[ey

Znaci igrao je protiv jednog mog ortaka i ugazio ga je ko slinu. Jel to stvarno on?

pa sta i mene je ugazio sp-m, a u profilu mu pise sp-m Spirit_Moon is the beste gosu from the world :)

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

Brate da te obradujem, taj sp-m jeste Spirit_moon

neki dan ja setam uzicem kad ulazim u zgradu kad ono andjelina djoli,startujeme u fazonu ej mali jel bi mogo malo...:)

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

I sta si joj rekao,hocemo detalje ! [:)]

jbg da vas drzim malo u neizvesnosti ,to be continued in next episodes :)