• Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hmmm, George W. Bush i mali Billy (ili kako se god zvashe...)... [:p]

prochitajte viceve sa "zooloshki vrt" subforuma i sve tje vam biti jasno... (:

What the fuck happened to Billy...?

Ph0r3w3r0-va privremena signa:

(u okviru Koletove aktzije "Ko-ti-je-kriv-shto-chitash-signature?")

Incest is the best, put your sister to the test

bash sam hteo da napisem da neam pojma chemu se ovoliko ljudi smeje...

evo sad sam shvatio ahahahahahah!!!!!!!

-salim se, i dalje ne shvatam ali ok... :))

Edited by Formica

Does sponsors helping to you and your team or?

-Yes he support us at all but it was really tough to for him and because there is no sponsors.

kole ce prevesti.u redu je...

Aj, poshto i dalje kilo ljudi ne shvata:

George Bush goes to a primary school to talk about the war. After his talk he opens the floor to questions. One little boy puts up his hand and George asks him what his name is.

"Billy."

"And what is your question, Billy?"

"I have 3 questions. First, why did the USA invade Iraq without

the support of the UN? Second, why are you President when Al Gore got more votes? And third, whatever happened to Osama Bin Laden?" Just then the bell rings recess. George Bush informs the kiddies that they will continue after recess.

When they resume George says, "OK, where were we? Oh! That's right! - Question time. So who has a question?"

Another little boy puts up his hand. George points him out and

asks him what his name is.

"Steve"

"And what is your question, Steve?"

"I have 5 questions. First, why did the USAinvade Iraq without the support of the UN? Second, why are you President when Al Gore got more votes? Third, whatever happened to Osama Bin Laden? Fourth, why did the recess bell go 20 minutes early? And Fifth, what the FUCK happened to Billy?!"

komsho ... aj objasni...

i zar neko drugi nije otvorio ovaj topic... wtf?

( [;)] )...

mogu ja..??

ima 2 topika....

prvi je otvorio Ice Q, sa pitanjem koje je uznemirilo vladara ove prestonice koji se poistovetjuje sa gospodinom Bushem iz gore navedenog vica, a Ice Q se poistovetjuje sa Billyem takodje iz vica...

i sad Lucky bi trebalo po vicu da banuje ice q, a Ivan_ koji se poistovetio sa Stev(e)om (: je postavio 2 pitanje i topik... i sad je to barem meni smeshno.. (:

preneseno u RL...

Ph0r3w3r0-va privremena signa:

(u okviru Koletove aktzije "Ko-ti-je-kriv-shto-chitash-signature?")

Incest is the best, put your sister to the test

mogu ja..??

ima 2 topika....

prvi je otvorio Ice Q, sa pitanjem koje je uznemirilo vladara ove prestonice koji se poistovetjuje sa gospodinom Bushem iz gore navedenog vica, a Ice Q se poistovetjuje sa Billyem takodje iz vica...

i sad Lucky bi trebalo po vicu da banuje ice q, a Ivan_ koji se poistovetio sa Stev(e)om (: je postavio 2 pitanje i topik... i sad je to barem meni smeshno.. (:

preneseno u RL...

Flying Saucers - Stars above : was I right or what? [:D]

I PITTY DA FOO

Darijane, i ti kazesh da imash IQ 150? Jebote, ovo bi zebra skapirala. Dakle, u vicu vidimo da je Billy neshto pitao Busha shto ne sme. I onda kao pauza, pa dolazi Steve i pita Busha sve isto + gde je Steve (za one sa jeftinijim ulaznicama, Bush ga je sklonio). I sad, poshto je Ice Q napravio topic koji je neodoljivo podsecao na taj vic (Lucky, pitanja, iskreno odgovori, bla bla), Ivan je napravio topic gde pita isto Lucky-ja samo + Gde je Ice Q...sada mora da bude jasnije.

[edit]Pih, pretekao me Ivantm[/edit]

Edited by Green

pa dooobro, mislio sam da je nesto smesnije posto je x chlanova ovog foruma razvalilo tast k'o ciganche napolitanku od kucanja "ahahahaha"

Edited by Formica

Does sponsors helping to you and your team or?

-Yes he support us at all but it was really tough to for him and because there is no sponsors.

kole ce prevesti.u redu je...