blizz strike back

/7ETPOC

Hajde da u ime protesta svi batalimo wow na mesec dana. Kada pola ljudi pocrka od apstinencijske krize blizz ce imati duplo manje prihide, i sledeci put ce dobro da razmisli...

Ja takodje cisto sumnjam da se ovo ijednom desilo u US. Bas su retardi kad vec uzimaju tolike pare na pretplati red bi bilo i da uloze nesto u te servere.

moracete da me vezete lancima da bih uradio tako nesto

Ne radi i dalje [:(] btw Americki serveri -> eu ,samo kada bi se nesto organizovalo da svi predjemo tamo to bi bilo mnogo dobro ,posto mnogo bolje radi i nema n00bava [:p] ,ali posto se to nikad nece desiti ;((((( onda mozemo samo da se nerviramo ovako

Uh sad da nema n00bova...pretera ga..ima ih pun qrac..al ima i ok ljudi

Mrzi me...

Meni ladno railo odigrao od 8 i nesto do pola 10... i to sam grajndovo u feralasu i cesto je lagovalo, bacim HS do orgrimara da vratim djubre na AH i naravno lag jedan, lag drugi, lag treci, disconnected...

But I doubt there's a journey planned for me - As I own every moment of my life

And the blessed they shall call it blasphemy - But I know what I think is right

Still the sun and the stars will shine for me - For the pure I will fight

For no king I will die - For my thoughts I will live

nisam cito sve postove ali ako se secam sredom je ciscenje do jedno 14h

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!