Metallica ... sta rade

Posto nisam video nikakve zanimljive vesti skoro a metallica , sem uvertire u koncert Rolling Stones-a ne radi nista (javno) pogledao sam na met forumu izlazi li novi album

sad vecina kaze da izlazi i da ce da pomeri svet koliko je zestok, jedan lik se cak drznuo pa napisao ovo:

The new album comes out next week! I forgot the album title, but here are the tracks!

1. Who is walking on my tomb?

2. land of the Angry

3. HaHa..I gottcha now!!

4. Liquid Glass

5. The Peach Fuzz song

6. Tomorrow is yesterday

7. The Dog with 5 legs

8. 9,000,000 ways to die

9. Too Hot

10. Cry for me

11. The beginning of the end.

sad kontam da je lik lupio al ajd :)

i evo jedan zanimljiv link ako hocete nesto da pitate kirka

http://93x.com/blog.asp?id=138053&SBID=4444

Edited by dvnityCker

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

metalika je sranje posle bleka

evo ga opet. ajde lock :)

nisam skontao da se zeza, posto sam preleteo topic...

al kontam da ce uskoro da snime

a vi hejteri sto mrzite postjustice albume lapajte ga :)

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

Post-justice albumi su sranje :)

Tj. nisu, ali nisu metallica...

a sta je, po tebi, metallica?

prva cetiri - thrash

black - nekakav "generalni" metal, americki stil (koji su doduse oni profurali)

load i reload - rock/kantri/skoro-blues

justice nije skroz trash kao sto loadi nisu kantri i blues. mozda 3-4 pesme moze da se svrsta u tu korpu. a metallica je kill em all - st. anger. sve to.

svaki album je drugi zvuk. to se zove muzicko sazrevanje

Kod Metalike nije u pitanju sazrevanje, nego zasicenje... oni su na vrhuncu kreativnosti bili jos na Master of Puppetsu... black se sastoji od pesama koje imaju do dva rifa, to kreativno sigurno nije... a mnoge stvari koje su najbolje odsvirali nisu njihove (recimo Garage Inc, CD1)...

Od treshera su svakako najvise sazreli Kreator i Death... ovo ostalo je sve sviranje kurcu, vrte jedno isto milion godina (mada cujem da je novi Annihilator odlican, al nisam slusao tako da ne mogu da komentarisem)...