wc3ft servers...?

pogledaj objasnjenje u iznad topicu za igranje na eurobattlenetu

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

HOW TO Instalirati 1.19B

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

ok...ali na gotovo sve servere nema gotovo niko....

daj recite mi neki server koji ima dosta igraca... :(

a i servere gde moze da se igra DOTA ...

i ovaj recite mi plz detaljno upustvo kako da se nakachim na net i da igram..ja vech imam dosta servera a na 80% trazi mi patch/update a ja vech imam update v1.20 :(

ma bre pokusaj negde da nadjes org keyeve i to je to

Mantera ne uci se War Craft za dva dana veruj mi !!!

Moja preporuka ti je da ti ostanes pri Generalsima,

jer ces se ubrzo razocharati kakvih igracha ima na serveru

[:D]

brate veruj mi strategioje mi idu od ruke...jer prva igra sto sam igrao je bila Cossacks i bio sam prvi na netu..samo sam izgubio 20 a imao sam preko 800pobeda :)

a ima vremena i za wc3 a i razmisljam da kupim 10 originala za igraonu pa cu posle moci da igram :)

brate veruj mi strategioje mi idu od ruke...jer prva igra sto sam igrao je bila Cossacks i bio sam prvi na netu..samo sam izgubio 20 a imao sam preko 800pobeda :)

kahm,kahm

ne znam brate ali 800-20 ne moze ni bog