Pain in the ass...

millanče

Dakle,skidao sam igru Crimsonland preko Mozilla Firefox-a,tj. njenog dl-managera,i ne mogu tacno da se setim kako je doslo do prekida dl-a:nije bio restart,niti je pukla veza,moguce je da sam probao cancel/retry,jer je islo sporo,ili tako nesto (a taj Mozilla retry mi je uvek pravio probleme),sve u svemu,meni je na desktopu posle toga ostala ikonica CrimsonlandSetup,type of file:aplication,velicina 0 bytes (?!),a izgled onog retardiranog belog prozora sa plavim zaglavljem...i NECE DA SE OBRISE!!!!!A nervira me nenormalno!Samo daje poruku da ne moze da se obrise,jr jekoristi druga osoba/program,i da zatvorim programe koji bi je mozda koristili.Yeah,right,kao da to nisam probao!Imate li neku ideju kako da ovo sranje uklonim sa deska?

Ako mi neko resi problem,brisite topic...

OPTIMIZADO PARA EL NERVIO ÓPTICO HUMANO

otvori nesto u exploreru, c:/windows recimo, onda start > run > cmd > ides na path (ako ti je path c:\documents and settings\TVOJ_USERNAME onda samo cd desktop, ako nije, prvo kucas cd\ ; onda cd pa path) c:\documents and settings\TVOJ_USERNAME\desktop\ > del IME_FAJLA

ako ne moze ni tako izbrisi mozillin temp (isto u documents and settings) folder pa onda opet, mada mislim da ce uspeti iz prve...

ako ne mozes da se snadjes, reci pa cu da stavim screenshot

Edited by dvnityCker

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

Moj predlog:

Ides na Start > Run > regedit i onda lepo u Registry Editoru odes na Find.. ukucas Crimsonland i obrises sve vrednosti koje nadjes, i resen problem. [:D]

FZ: I have a message to deliver to the cute people of the world...if you're cute, or maybe you're beautiful...

there's MORE OF US UGLY MOTHERFUCKERS OUT THERE THAN YOU ARE!! So watch out.

čisto da se zna, za rešavanje problema sa fajlovima koji neće da se obrišu služi ona opcija check disk for errors, ili konzolna komanda chkdsk /f

sva je prilika da je windows sam odradio čekiranje prilikom restarta pa da se zato sredilo "samo od sebe".