knezz Posted September 23, 2005 Report Share Posted September 23, 2005 zdravo svima evo konacno sam dobio original igru. sada mitreba mala pomoc posto sam pocetnik(igrao sam malo na piratskim serverima ) igram druida na haumarusk naravno hordu. sada sam lvl 12 nisam jos iskoristio talente hteo sam da mi neko od vas iskusnijih kaze kako da ih razporedim sta da budzim i jos jedna stvar kako se uci bear forma video sam da se cat uci kao skil dali isto vazi i za medveda pozdrav da nik u igri mi je Desic i nadam se da cu moci da se pridruzim sindromu kada postanem lvl 20 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasamnepismen Posted September 23, 2005 Report Share Posted September 23, 2005 Ne mogu da ti kazem nishta u vezi talenata.Ja sam ih budzio kako mi je odgovaralo. Za bear formu radish quest.Za alliance dobijash quest od druid trainera u Darnassusu tako da najverovatnije dabijash quest od druid trainera u Thunder Buffu. Quote . Link to comment Share on other sites More sharing options...
balrog- Posted September 23, 2005 Report Share Posted September 23, 2005 pa sve zavisi sta zelis da budes jer druid moze da bude dobar hiler ali i dosta ok warrior naravno ne kao pravi ali ipak dobar u svojoj bear form. sve zavisi od tebe da li zelis da uleces u tuce ili zelis da stojis sa strane da bacis po koju magiju i naravno da hilujes i da bacas bafove(Mark of wilde jedan od najbiljih po menui bafova u svetu WoW-a) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
amoskg Posted September 23, 2005 Report Share Posted September 23, 2005 Ako te interesuje end game tipa(mc,bwl,onixia i sl.) onda 31 poen u restoration obavezno. Ostalo vidi kako ti se dopada. To je ukratko, videces i sam kako ti se dopada. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...