Da li biste bili sa extra zgodnom romkinjom?

ako neko ne voli cigane, to je njegov problem... ja protiv njih nemam nista, ali sa romkinjom ne bi mogao da budem u ozbiljnoj vezi... i to cisto zato sto bi me pritisak okoline iskidao... ko zna, da nisam u situaciji u kojoj sam sad, mozda i bih, (al ne verujem anyway).. ali sad.. posle svega sto sam prosao u poslednjih par meseci.. najmanje mi treba da me jos i okolina jebe u zdrav mozak..

tako da cu sad ispasti stoka predrasudna... (ako ta rec uopste i postoji)

Ko je nub ne budi mu drug.

I mean you harm.

• Replies 140
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ako neko ne voli cigane, to je njegov problem... ja protiv njih nemam nista, ali sa romkinjom ne bi mogao da budem u ozbiljnoj vezi... i to cisto zato sto bi me pritisak okoline iskidao...

Word.

Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on".

fUS165

kWcQcwQpf9Dedwp8ic

Aaaaaaaaaaaaa cigani. fuj fuj...pih...klanje...aaaaa cigani....fuj, fuj...bacac plamena...bruuufffffffffffff....e tako!

OVO JE BILA SALA, neslana i mala.

Ni lud ne bih bio ili se previse druzio sa doticnima.

A zasto nekoga boli kada ljudi lepo kazu da ne vole rome? Odmah ispadnu rasisti/nacisti...

Mislim da svako ima pravo na svoje misljenje.

Ja stanujem na Adicama(Novi sad), oko 40% su romi. Pa kad pogledas kako se ponasaju na ulici, busu....

Nije da su svi takvi...ima i kulturnih i normalnih, ali su oni u manjini.

E SAD DA SE RAZUMEMO!

NE BIH DA ISPADNEM RASISTA! ILI DA VELICAM BELU RASU!

NEMCI SU OK! CRNCI SU SKROZ OK. KINEZE I JAPANCE OBOZAVAM STRAVA LJUDI!

OVE LATINO LIKOVE BAS I NE GOTIVIM.

AMERE NE VOLIM.

NE BIH DA IKOGA PODSTICEM NA RASNU NETRPELJIVOST. OVO JE SAMO MOJE MISLJENJE!

E da a zar nije rasizam kada neko pljuje po kinezima...te ovakvi, te onakvi...te sars, bolesti...zasto se to samo odnosi na rome.

Ovo sve je samo da se ne bih raspravljao kasnije.

@ topic

Znaci ne bih!

Edited by Zoltrix

-It is said that the first time Takamatsu saw Judo he was horrified. This was because they bend their backs during their techniques.

"Od kada srce za nju zna,ja nemam mira nemam sna..Ja volim majko cigankuuuu" - Kafanske (Zika Nikolic)

------------------------------------------------------------------

SteX.jpg

....Watch the master. Follow the master. Be the master....

------------------------------------------------------------------

Ne bih...koliko sam primetio cak i oni cigusi koji ne rovare po kontejnerima i ne prose po ulici, vec su cak i u nekim gornjim slojevima drustva zadrzali su neki mentalitet koji mi jednostavno ne odgovara...dunno...

@Zoltrix:

Jel ovaj tvoj avatar mozda predstavlja tebe kako objasnjavas nekom ciganu svoje stavove po pitanju rasne tolerancije? [:D]

FZ: I have a message to deliver to the cute people of the world...if you're cute, or maybe you're beautiful...

there's MORE OF US UGLY MOTHERFUCKERS OUT THERE THAN YOU ARE!! So watch out.

Jel ovaj tvoj avatar mozda predstavlja tebe kako objasnjavas nekom ciganu svoje stavove po pitanju rasne tolerancije? [:D]

Ma jok...to onako bezveze.

Ha Novi Sad! Da li si se vozio sesticom? :)

-It is said that the first time Takamatsu saw Judo he was horrified. This was because they bend their backs during their techniques.

neka...ja sam ranije bila sa jednim deckom koji je romske nacionalnosti...doduse samo par dana,ali opet...decko je sasvim normalan,kao i bilo koji drugi,sladak ko secer,zgodan,cist,uredan...ali oko mene to niko nije mogo da prihvati...svi su me gledali ko da sam pala sa plutona sto sam sa njim...bezveze su te predrasude...

I MAY NOT BE PERFECT, but parts of me are excellent

niikad nebi bio sa extra romkinjom,mada bi q..

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

Ha Novi Sad! Da li si se vozio sesticom? :)

Na svu srecu nisam nikad isao sesticom, ali sam imao par "neprijatnih" iskustava u kecu pa se to opet svodi na isto...

FZ: I have a message to deliver to the cute people of the world...if you're cute, or maybe you're beautiful...

there's MORE OF US UGLY MOTHERFUCKERS OUT THERE THAN YOU ARE!! So watch out.