Specijalna nagradna igra :)

• Replies 149
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

nove korisnike ne treba hejtovati čak i ako se ponašaju kao debili iz prostog razloga što taj debilizam za uzrok obično ima nesnalaženje u novom okruženju, i većina njih se dovede na neki normalan nivo posle mesec-dva..

a zasto se onda niko toga ne pridrzava ?

Evo ja se toga pridrzhavam! A cini mi se da se pridrzavaju i drugi sve vise i vishe. Posle kad hejtujes ortake i to, ajde nije toliki problem, a i te nove mozhe covek da pothvati ali iskusno i kada bas nesto zajebu i slicno. A ne ono "Zdravo, samo da vam se predstavim, ja sam nov na forumu", "A evo ga jos jedan debil, hejt hejt, ja sam baja, ti si debil". Sad neka ovo neko prekopira u klipbord pa kad se neki novi registruje neka c/puje cisto da napravi stos.

Refill za ink jet dobio je covek koji se prvi setio po mnogima najlegendarnijeg topica Final countdown for Kristina,

a ko se prvi setio top sikrit toking-a a?? [;)]

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

^

primer kompaktnosti :)

ili koristis audioscrobbler i upotrebis za signu.. npr www.last.fm/user/dvnitycker

Edited by dvnityCker

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.