Da li neko zna gde je (u kojoj grani registry baze) smesten CD key za W3 & frozen throne.

Ne mogu isti nikako da nadjem u bazi, jer cu inace morati ponovo da instaliram igru...

tebi treba cd key grabber, to je mali programcic koji ti prikazuje cd key-ove od skoro svih blizzardovih igara koje si instalirao. sada ga je tesko natji, ali mozesh da pokushash preko e-mule ili bearshare, sigurno neko to ima.

Nije bitno da je velik, bitno je da je lep...

ne treba ti crack za pach ako oces da igras na bnetu vec DT i onaj fil,uostalom prosnjuhaj malo po starim topicima!

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

a ti bi da krades cdkey iz igraonice?

hahahahaha..., dobar si

Pa imam vec 10 originalnih W3+tft igara, a posto gostujem masine sada su mi svuda isti cdkey-evi, pa moram sada da ih promenim zbog betlnet-a.

E sad ako neko zna sta je bitno za betlnet promeniti: cd key za W3 ili tft ili moraju oba da se ukucaju originalna (prilikom igranja pokrece se tft)...

Edited by C@sper

www.polovniracunari.rs

Ne mogu ovde da uploadujem, a mrzi me da trazim site za uploadovanje... Daj mi mail, poslacu ti greber... Svega 15kb je... Samo startujes program, startujes TFT, odes na local area network, alt+tab i vidis u ovom programcicu cd key i za W3 i za TFT.

koji ce mu to q..coveku treba cd changer

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

Na kompu je vec instaliran W3 & tft, e sad treba da mu nadjem i zamenim postojeci CD key, a da ne instaliram ponovo igru...

o boze, pa ako imash taj cd key zapisan, treba ti samo cd key changer, ako nemash morash da nabavish cd key grabber da ga "istrgnesh" iz nekog fajla koji nem pojma kako se zove.

Nije bitno da je velik, bitno je da je lep...

oceli ko coveku dati link sa cd-changerom

ja bih rado ali nemogu da ih uploadujem

• 1 month later...

oceli ko coveku dati link sa cd-changerom

ja bih rado ali nemogu da ih uploadujem

hm sve je to lepo samo sto changer za rock ne radi jednostavno nece da prepravi serijski broj znaci samo ispise glupost i to je to...papa..dakle instaliraj iznova ...lakse je ..dosad si vec mogao:)

ali kad smo vec tu sta sad...izasao je W3 1.19B patch...ima li neko ideju za krek...?nocd?