Sajro Posted August 9, 2005 Report Share Posted August 9, 2005 da li neko slusha ili ima neshto od ovog japanskog psy izvodjacha? vetj mesec dana ne mogu da nadjem vishe od par istih pesama na limewireu! =( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doca Posted August 16, 2005 Report Share Posted August 16, 2005 Prvi put cujem...probacu da nadjem...kakav je?? Quote Novi forum smrdi Link to comment Share on other sites More sharing options...
nt.maharaja Posted August 17, 2005 Report Share Posted August 17, 2005 (edited) hm.. nikad čuo, ali jesi siguran da se tako pi Edited August 17, 2005 by nt.maharaja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sajro Posted August 17, 2005 Author Report Share Posted August 17, 2005 ups ladno sam loshe napisao.. pravo ime je Sinister Association, japanski psy dj. nishta bolje nisam chuo a imam samo 4 mp3 i to losheg kvaliteta! :( Sinister Association - How Does It Taste, Sinister Association - Flash Dog, Sinister Association - Influx & Sinister Association - The Monster has no Tooth Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nt.maharaja Posted August 17, 2005 Report Share Posted August 17, 2005 prvi rezultat na guglu je neka stranica na kojoj mo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts