Programi za gledanje War3 replay-a

mozda si mislio na war3 explorer ili w3gmaster,ali oni nisu nikakvi programi za gledanje vec za statistiku replaya,ali preko njih mozes da ukljucis rep ali opet ulazis u tft,tako to je to a program za glednje repova sa premotavanjem npr. sa redlajtom ili windows media playerom bi lepo bilo da izmisle pa mozes da premotavas replay kad god oces ....

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

mozda si mislio na war3 explorer ili w3gmaster,ali oni nisu nikakvi programi za gledanje vec za statistiku replaya,ali preko njih mozes da ukljucis rep ali opet ulazis u tft,tako to je to a program za glednje repova sa premotavanjem npr. sa redlajtom ili windows media playerom bi lepo bilo da izmisle pa mozes da premotavas replay kad god oces ....

Onda bi taj replay zauzima negde oko 500 mb-a, ako ne i vishe..

Edited by Goga[TT]
bnlsignature.jpg

Onda bi taj replay zauzima negde oko 500 mb-a, ako ne i vishe..

vidi to nisam planira,al kad bi ga nekako spakovali pa da moze preko winamp-a

kao oni video klipovi,samo premotavas i mozes brzo da ih menjas a ne vako treba dok ucita ovo ono u q....

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

Imas vodove pa skidaj 20-50 mb-a...

znam to sam bash gledo al se neisplati skidati jer dosta kuje!

• 1 month later...

Skini 1.19b patch recimo???

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 
Радоје Домановић - "Страдија" 1902. -

Skini 1.19b patch recimo???

e jebiga sad i ti..

Jel moze neko da mi kaze gde mogu da skinem neki program za gledanje war3 replay-a??

Unapred hvala!!

PsyChobo

w3g master

http://download.progamer.ru/files/W3GMaster.rar

ali kada bi ti radio replay toolkit bilo bi fenomenalno. program je odlican mozes da vidis sve cak i ono sto u w3g masteru ne moze(koje je prve moci za heroja igrac uzimao ...)

uspeo sam da vidim program. to je ono sto tebi treba, naravno ako ti bude radio

http://download.progamer.ru/files/Replay_Toolkit-v1.2.1b.exe

za tolkit ti treba program (mod) 10mb