Jump to content

Par pitanja oko FPS-a i još po nešto


Recommended Posts

Ovako:

1.Koliki da stavim max FPS?

Stavio sam 9999 i imao sam oko 300 međutim seckalo mi je?!

2.Šta da ukucam da imam što veći framerate?

3.Ubacio sam neke mape ali mi se ne vide,tačnije mapa koja će biti na Turu hub3aeroq3. (F:\Program Files\Quake III Arena\baseq3\) < Tu sam ubacio

4.Koje su razlike između običnog Quake-a i sa OSP modom?

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

1. \com_maxfps 120

iznad 120 se ponekad deshavaju bugovi pri skokovima i padanju u osp modu (pre svega ako se koristi komanda pmove koja sluzi da ljudima koji imaju manje od 120fps omoguci da rade trik skokove kao da imaju bar 120fps)

2. nije ti potreban veci frejm rejt, potrebno je da, ako je moguce, uvek imash konstantno 120fps

shto nije problem ni sa gf1 karticama u 640x480, chini mi se chak i na tnt2ultra (bar na mojoj sam izvukao)..

3. pazi vamo, mapu si pravilno ubacio.

pozivash je kada udjesh u igru na nekoliko nachina:

a) spustish konzolu i ukucash (da si u bilo kom modu obichan kvejk (tj. baseq3) ili osp):

\map hub3aeroq3

(\devmap hub3aeroq3 ako hoces da se zezash sa chitovima, tipa beskonachno healtha/oruzja - \god ili letenje kroz zidove \noclip)

b) u baseq3 (znachi ne osp, vec obichan kvejk kakav dobijesh pokretanjem fajla quake3.exe)

idesh na Multiplayer/Create Game i nacices je negde medju 1v1 ili FFA mapama

c) da bi dobio mapu i u OSP modu u listi preko Multiplayer ili preko glasanja komandom:

\callvote mode 1 hub3aeroq3

ili

\cv map hub3aeroq3

morash u fajl ":\Program Files\Quake III Arena\osp\cfg-maps\1v1maps.txt"

da dodash na kraju liste liniju:

hub3aeroq3 00 00 0 0 15 -1

ako hoces da mozes da igrash tu mapu u svim modovima (FFA, TDM..)

onda dodash tu liniju i za ostale fajlove, samo shto cifre nakon naziva mape prepishesh od recimo poslednje mape iz fajla, cifre oznachavaju npr. timelimit (gore je 15) i ostala podeshavanja za tu mapu..

4. evo iz onih uputa o kojima sam prichao, nepotpuno je ali ima ipak neshto objashnjeno:

|modifikacije (modovi)

Quake kao igra je osmishljena da bude za vishe igracha i fleksibilna u njihovim zahtevima.

Ono shto je karakteristichno je mogucnost pravljenja modifikacija ili "modova".

Tako da praktichno mozete da napravite sopstvenu igru unutar Qaukea.

Na taj nachin su nastali i popularni Half-Life kao modifikacija Quake 2, i mod CS kao modifikacija na Half-Life.

U okviru Quake III Arene postoji mnogo modifikacija. Da bi opisali samo najpopularnije trebalo bi mnogo vremena.

Stoga cu pomenuti samo chetiri glavna od kojih nas interesuje najvishe OSP.

CPM, Challenge Pro Mode, je mod napravljen oko obichnog kvejka i njegove standardne igre i oruzja. Nalik obichnom Quakeu i OSP modu. Podeshen je tako da igra bude veoma brza, npr. oruzja se mogu menjati i iz njih se moze pucati i pre nego shto se uradi njihovo punjenje (reload). Takodje lichi na Quake 2 po podeshavanjima igre. Popularan je SAD.

RocketArena je timski mod gde se dve ekipe takmiche u broju napravljenih fragova. Osnovno oruzje je rocket launcher s kojim mozete da pravite skokove a da vam to ne oduzima health. Igrachi se takmiche u posebno napravljenim mapama, arenama. Mod je relativno velik i ukljuchuje podrshku za irc chet, mp3 liste itd.

DeFrag je mod koji nije predvidjen da se igra sa vishe igracha ali je takmicharskog tipa. Igrachi se mogu takmichiti u nekoliko disciplina. Neke od tih disciplina su shto brze prelazenje posebnih mapa sa preprekama koje zahtevaju veliku veshtinu u trik skokovima, ili samo takmichenje u trik skokovima. Mod automatski snima demoe koje posle mozete slati na razne sajtove namenjene DeFrag modu gde se oni mogu ocenjivati.

Konachno, OSP, OrangeSmoothieProductions. Najpopularnija modifikacija koja dodje kao samo nadogradnja na klasichan, obichan, Quake. On unapredjuje igrachni interfejs, fino sredjuje odredjene parametre u igri.

Uz mod se dobija i desetak izabranih mapa.

OSP se sastoji od nekoliko manjih modova.

To su, redosledom iz igre:

0 Free For All (klasichan Death Match)

1 duel (1 na 1)

2 ClanBase TDM (timski mod, preuredjen za ClanBase ligu)

3 TDM (klasichan timski mod)

4 CTF (capture the flag, u prevodu "uzmi zastavu")

5 ClanArena (timski mod)

6 FreezTag TDM (timski mod)

i posebna podeshavnja:

-instagib

-promode (CPM, Challenge Pro Mode)

Vanila kako jos zovu obichan Quake, nema napredna podeshavanja tipa:

da u timskoj igri iznad glave igracha tvoga tima ispisuje njegovo stanje heatlg/armur,

pa recimo osphud koji ti ispisuje koji igrach ima u toku igre najbolji NET (doprinos timu u fragovima),

onda recimo izbacivanje tag poruka u igri kao shto su "available red armur" - te poruke su poluautomatske,

ondak podeshavanja kretanja i gravitacije u igri koja su malo ispeglana da bi kretanje bilo idealno za sve skokove, pa naprimer vreme radjanja igracha na mapi nakon shto je fragovan - za ClanBase TDM je 1 za obichan TDM je 20 za duele je 10sekundi itd..

Vanila se nalazi instaliran u baseq3 direktorijumu. Taj direktorijum se koristi takodje za instalaciju mapa, mape presnimljene u taj direktorijum mocice da se 'vide' i iz osp moda.

Uglavnom svu tu gomilu dodatnih stvari mozes naci u fajlu:

F:\Program Files\Quake III Arena\osp\docs\osp-q3-ClientReadme.txt

komande cf_ za podeshavanje fontova cg_ za grafiku i ch_ za HUD..

mizantrop iz Singidunuma

--<[Superunknown]>--

Link to comment
Share on other sites

Imam jedan problem a to je da mi stalno vraća brightness na deff pa moram stalno da ga povećavam.Crtica stoji na max ali je sve tamno pa moram da ga cimnem nazad i ponovo napred da bi sve bilo u redu.Kako ovo da rešim?

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

whaaaat???

:D

nisam te bash razumeo ali probaj

\r_gamma 1.3

(ispod 1 je tamno, 1 je difolt, iznad je svetlije)

ako te stalno drnda, o5 ti kazem da obrishesh q3config.cfg i napravish novi cfg, garant te je--- cfg ako ti stalno uchitava isto..

jos neke komande za grafiku su ti:

\r_mode 3

(prebacuje u 640x480)

ovo, ne mogu da se setim tachno ali recimo da posvetljuje teksture, kod mene su sledece vrednosti:

\r_overbrightbits 1

\r_mapoverbrightbits 4

pa se igraj dok ne nadjesh one koje ti odgovaraju

da bi dobio koje su difolt ukucash komandu bez vrednosti i ispisaceti koja je sada setovana a koja je difolt:

\r_mapoverbrightbits

imash i:

\vid_restart

koji resetuje grafiku u kvejku, nekad morash da uradish to da bi kvejk prihvatio komandu (npr. za overbrightbit komande, r_mode i r_picmip je obavezan vid_restart)

\r_picmip 5

odredjuje detalje na teksturama, visha vrednost znachi manje detalja, najlepshe teksture su sa 0, za isprane mislim da je plafon 10, a 5 je najveca dozvoljena vrednost za OSP i turnire...

mizantrop iz Singidunuma

--<[Superunknown]>--

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...