ZerBah Posted February 16, 2005 Report Share Posted February 16, 2005 sto se tiche zahtevnosti, manje-vise isto kao i kec. medjutim, ako imas ati karticu, spremi se da ti puca na 20 minuta (prilikom menjanja lokacija, imas jedno 30% sanse da ti se igra zabode). isto se desavalo i sa prvim delom koliko sam chuo, ali tad sam imao gf2ti, tako da nisam imao problema (sad imam 9600, moram da snimam na 15 min). ortaku koji ima 4200ti nije pukla ni jedan jedini put, presao je vise od pola ne znam ko je imao problema sa ati-jem i prvim delom - kod mene je radio cakum-pakum... nadam se da drugi deo nece izneveriti Quote А в чем сила, брат? Link to comment Share on other sites More sharing options...
G!!! Posted February 16, 2005 Report Share Posted February 16, 2005 i ja sam chitao po forumima da su mnogi valsnici ati-ja imali dosta problema... i sa prvim i sa drugom delom... ja u prvom nisam nishta osetio sa fx5600 valjda necu ni sad sa fx5900 :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
G!!! Posted February 17, 2005 Report Share Posted February 17, 2005 jes stavio najnovije drajvere (verujem da jesi al eto chisto da te podsetim :)) nocas sam zaglavio do 4 pa sad bauljam na poslu ne vidim prst pred okom... zavrshio sam prvi deo i pobegao sa one rudarske stanice... nego ako ce i ostatak igre biti onako obilan borbama brzo cu se smoriti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doolio Posted February 17, 2005 Report Share Posted February 17, 2005 nisam probao igru, a i nemam neku zelju preteranu, posto se secam prvog dela i bilo mi je smoreno zbog linearnosti. ne znam zasto sam ovo rekao, ali ne moze da skodi itd:))) ot - sto se tice gejmspota i ocene citalaca, to je jos grdje, zato sto se uvek za to cimanje opredele neki hc nalozenjaci i ocena uvek ispadne ultra visoka:) likovima je stalo da 'isprave nepravdu', to je onaj fazon, divac igra na olstaru zato sto se mi nalozimo, pa glasamo:) Quote brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
G!!! Posted February 17, 2005 Report Share Posted February 17, 2005 haha doolio :) pa kako god igra ima dosta dobru prichicu (nikad je nisam ni posmatrao kao rpg vec vishe arkadna avanturica, mada drugi deo donosi malo ozbiljnosti) inache je totalno cool shto mozesh praviti svoje dodatke za opremu (u zavisnosti od tvojih karaktersitika)... a pathfinding npc-a i dalje ima problema... udaranje glavom u zid ili spoticanje na nevidiljivu prepreku u blicini zida itd :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manson Posted February 17, 2005 Report Share Posted February 17, 2005 a i brate kad cujes onaj zvuk svetlosne sablje :) nista vise ne treba :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doolio Posted February 17, 2005 Report Share Posted February 17, 2005 iskreno dule, ja bi igri dao jedno 93 :D linearnost.. pazi, ajd da posmatramo realno - pravljenje igre koja nije linearna (fallout npr.) je ultra zajebano, i ne verujem da se ikome isplati da krene da radi tako nesto, pa ispade da se zajebao. kotor 2 ima najbolju pricu koju sam video za jako dugo vremena, plus sto nije shema da je cela prica ispricana u prvih chuku, nego se nonstop dogadja nesto novo. plus sto kaze g!, ovo je vise arkadna avanturica nego pravi rpg ma nisam ja ni video igru, ja kazem generalno za to ocenjivanje, nisam ni opis citao...sto se tice igre, nikad nisam preterano voleo takvu vrstu arkadnih avanturica, sto ne znaci da je igra losa, nego jednostavno nije moj trip. a i kada je najave kao frp, onda je ja i gledam tako, a ako je gledas kroz tu prizmu, priznaces, ispada mnogo gora. recimo, nwn sam uspeo da gledam kao hek en sles avanturicu i zato sam je i presao i ostala mi je okej u secanju, ali je igra nula od frpa... a sta ja sad mogu sto se njima ne isplati, mislim, ne shvatam sta si hteo time da kazes, to sto nece da prave nelinearne igre to ne cini linearne igre nelinearnijima:) ovo je sad malo OT ali vec kad si pomenuo tu nelinearnost, meni recimo (kao totalnom laiku) nije bas najjasnije sto je teze napraviti nelinearnu igru. meni deluje kao da je sto puta teze praviti milijarde neupadljivih skripti i tripova da bi maskirao linearnost. za nelinearnu igru ti treba svet, fizika i ajmo:) ubacis lika u living world i nek se snalazi i nek radi sta hoce. pritom dobijes riplejabiliti neverovatan. znam ja da ne moze ai da pokrije sve ideje za razgovor, za nacin transporta, za npcove, za fajt koliko prosecnom bolesnom umu igraca moze da padne na pamet, ali stavis osnovne tripove, prodavci prodaju, kurve se jebu, poneko zna i neki trac itd. a na tebi je sta ces da radis, oces da budes pekar ceo zivot, oces da ubijes kralja i da uzurpiras presto, da lovis zmajeve itd...slazem se da je potreban trud, ali ne deluje mi komplikovano, a i na jednoj osnovi cini mi se da mozes da napravis desetine razlicitih igara... Quote brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
G!!! Posted February 17, 2005 Report Share Posted February 17, 2005 pa generalno nije moguce napraviti aspolutno nelinearnu igru... josh uvek...pa nisu programeri doshli do tog nivoa da mogu da naprave npc-a koji ce da vodi svoj samostalan zovot a ti kao nabasash na njega svaki put u drugachijoj situaciji i svaki put sa drugachijim problemom (moze i to da se uradi ali sve se opet svodi na skripte)... mislim to je vec na nivou vestacke inteligencije jer bi takav npc morao da odrzava interakciju sa ostalim npcjevim oko sebe i sa okolinom oko sebe :) a to josh nije moguce... ni fallout nije totalno nilnearna vec dosta se vodi glavnom prichom (mada ne kao danashnje 'rpg' igre) i ima dosta sjajnih side questova koji su veoam dobro inkorporirani u celu prichu sa sjajnim moralnim dilemama okretima obrtima :P sa milion i jednom sitnicom kojima su developeri odvojili i previshe vremena (mislim treba biti svojevrstan ludak uraditi onakvu igru)... oni su se opredelili sa kvalitet a ne kvantitet... znachi sve je generalno mnogo manje na prvi pogled (u odnosu na danashnje igre, recimo morrowind) ali dosta slozenije i sve je malte ne ispovezano izmedju sebe... a kotor... pa on je tek zacheta beba u odnosu na takav neki masterpiece a koji mi necemo skoro videti opet (mada eto bethesda sada pricha kako ce se fo3 razlikovati od obliviona bash po tome shto ce biti svega dosta manje ali ce sve biti mnogo slozenije komplikovanije etc) secam se bio je jedan projekta koji je najavljivao revolucionarno reshenje za nelinearnost u rpg-u ... neshto su spominjali matricu tamo vamo .. ime igre se izgubilo negde u vremenu jer nisu nashli developera Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doolio Posted February 17, 2005 Report Share Posted February 17, 2005 pa dobro, svestan sam i ja da model koji sam opisao nije moguc, jednostavno sam isticao neke stvari. naravno da mora da ima skriptovanja, ali to skriptovanje lepo moze da se usitni i da se ne skriptuju bas sve stvari (sindrom tipa 'napravi rupu u vratima', ti pucas u vrata pola metra od poda, a rupa se pojavi u visini glave' - imaginarni primer, ali totalno bezveze). mislim, folaut je barem prividno nelinearan i to postize raznim stvarima, npr sajd kvestovima od kojih otprilike ne moras nijedan da radis, plus sto mozes da ih radis na razne nacine, i sto ipak, imas izvestan stepen slobode. e sad, folaut je igra iz 98 ako se ne varam...to mi nije jasno... Quote brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Old_SMu66lah Posted February 17, 2005 Report Share Posted February 17, 2005 Hmm, nabavicu ga skorije, cuh da je izaso, vise mi znaci SW fluff nego neki kvalitet same igre koji ni prvi deo nije bas imao ... Sto se nelinearnih igara tice - naravno da je potpuno nelinearna igra nemoguca, ali je moguca vrlo nelinearna i repleyabilna. Uostalom takve se danas chesto prave, to su MMORPG igre. Sto se Single player igara tiche, zaista nema tu mnogo mudrosti. Nelinearne igre su prosto one koje imaju jako mnogo igrachke sadrzine u sebi, toliko da verovatno od jednog igranja mozes da iskusis najvise 20 - 30 % od same igre. Ne moras ti da je prelazis 5 puta, ali samim tim sto znas da su te tvoji izbori vodili kroz igru i da si uticao na dalji tok je neshto shto je neophodno da bi se igra mogla nazvati Roleplaying igrom. Od Singleplayer igara ima zaista jaaaako malo nelinearnih. (Chak i BG i ostali klonovi su vrlo linearne, iako dobre igre) Ja sam lichno dosad igrao samo Fallout i Morrowind od vrlo nelinearnih, a dobrih igara ... Samo cekajte ES IV Oblivion - e to ce da bude dojaja dobar Single player RPG. Quote I'm too cool to be around you but I will stay just to show you how pathethic you are =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
sherman.kilik Posted February 17, 2005 Report Share Posted February 17, 2005 Pa evo preshao sam igru pre par sati, pa reko da podelim sa vama moje mishljenje (iako me niko ovde ne poznaje :) ). 1. Igra ima LOSIJU grafiku nego li prvi deo. 2. Igra je ZAHTEVNIJA nego prvi deo (ne nesto mnogo, ali se celokupan kvalitet grafike ne moze smatrati dobrim s obzirom na ono sto je prvi deo pruzao). 3. Pricha je, blago recheno, konfuzna. Presao sam prvi deo tri puta (2xlight, 1xdark) i stekao sam utisak da je pricha u dvojci previshe opshirna i stvarno treba chitati sve dijaloge da bi se skapiralo o cemu se tu uopste radi (dijalozi su ponekad vrlo zamarajuci i pri kraju se uglavnom svode na neprekidno pritiskanje tastera 1 na tastaturi, tj. ako ste light alignment :) ). 4. Kada sam zavrshio igru, tek onda sam shvatio koliko je celokupan equipment u igri traljavo odradjen. Recimo, na kraju igre u prastarom sith hramu, naisao sam na otprilike deset novih tipova oruzja i oklopa. Cemu to, kad cu preci igru za 10 min, a vodim vec maksimalno nabudzenog lika i to samo njega (jer su ostali clanovi posade, da kazem, "bili u nemogucnosti da prisustvuju"). Stvarno nerazumljivo za moje pojmove kvalitetnog naslova. To se ne desava samo pri kraju, vec tokom cele igre (skrol dugme u inventaru ce biti jakoooo malo, a od te silne opreme nikakva vajda). Krediti, takodje, nemaju apsolutno nikakvu vrednost. Sva oprema koju sam koristio sam pronasao negde (potrudio sam se da istrazhim svaki cosak i ubijem svakog neprijatelja). 5. U toku igre sam se chesto nervirao zbog vodjenja drugih likova. To u jednom trenutku postaje vrlo frustirajuce i prosto covek pomisli: "Hocu li vec jednom da vodim svog lika?". To je narocito izrazeno na planeti Nar Shadaa (stvarno nisam siguran da se tako zove :) ). Vodite svog lika, pa nekog droida, pa svog lika, pa Miru (jedan od zenskih likova), pa opet svog lika, pa onda opet droida... Uglavnom, SMARA. To je sve cega mogu da se setim trenutno. Naravno uzmite u obzir cinjenicu da sam ovde nabrojao samo subjektivne mane ove igre i da ona ima i svojih dobrih strana. Poz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doolio Posted February 17, 2005 Report Share Posted February 17, 2005 smagleru, slazem se da je i bg linearan, medjutim on barem vrlo efikasno daje privid nelinearnosti i ima neverovatan epic fantasy filing:) tome doprinosi mnogo faktora, npr kazu ti da ides u frendli arm in, ti ides kroz neke wildernesse i imas neki osecaj kako si ti kul i ti sad putujes do te krcme i svaki cas moze neko sranje da te napadne:) pa onda imas dosta beznacajnih npcova koji opet zacinjavaju igru, osecaj velikog prostora je prisutan, iako je u sustini sasvim suprotno:) i tako dalje, sve u svemu jako kvalitetno je uradjena igra, tako da te uvuce u sebe i ti joj i ne zameras toliko sto je linearna, stavise, izvalis da je linearna tek kasnije, mozda cak pri trecem prelasku tek. dok mi je kotor kec na sve strane vristao 'oh pogledaj me kako sam linearan, sme li iko reci da je linearniji od mene!':))) shvatam da sam otisao OT sa ovim, ako smeta, a ja necu vise, ali kontam da ne smeta:) Quote brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
G!!! Posted February 18, 2005 Report Share Posted February 18, 2005 chitah negde da je kotor2 pred kraj ochajno odradjen jer su ih pozurivali da izadje shto pre... mene je opet razocharala chinjenica da imash kao dijalog i od toga chetiri ponudjena odgovora a tri daju isti efekat??? onaj chetvrti je da zavrshavash razgovor sa dotichnim npcjem.... i da malo je glupo... ti si navodno jedini preostali jedi a svi oko tebe prichaju aha ti si taj baja bla bla... bilo bi 10 puta bolje da su namestili da ti odluchish da li da se hvalish da si jedi i to ima uticaja u igri na questove, npce ili cesh da se sakrivash ko pichkica :P mada kapiram da je to i do same igre poshto se radila na osnovu prvog dela u istom engineu i za konzole... generalno nelinearne igre developeri hoce da prave ali izdavachi nece da izdaju takve igre jer je ochigledna tendencija da se igre sve vishe uproshcavaju i prilagodjavaju sve shiroj publici Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
G!!! Posted February 18, 2005 Report Share Posted February 18, 2005 i da izem ti igru u kojem npcjevi ne mogu da poginu... blaaa breeee Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stiven. Posted February 18, 2005 Report Share Posted February 18, 2005 KotoR 2 : The Shit lords =))) toliko od mene ps: nevracam se =))) ma salim se razumem ja... isto kao sto masa pljuje my pressses LotR =D Quote Ako ne zele govna, koja sam im velikodusno nudio, zadrzacu blago i zlato za sebe... Link to comment Share on other sites More sharing options...
emennt Posted February 25, 2005 Report Share Posted February 25, 2005 dobra igra , ima mnogo bolju pricu nego ovi novi filmovi star wars serijala, jedino sto mi smeta sto je prilicno lagana , nemoze ti niko nista .I to sto kazu da su sada sve klase u rangu sa dzedajima nije istina , ako nemas melejca ( citaj dzedaja) nadrljo si , sto vise dzedaja to lakse , nojbolje da sve u partiju konvertujes u dzedaje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lex Posted February 26, 2005 Report Share Posted February 26, 2005 Ova igra toliko smrdi na nedovrshenost da je to strashno... Shteta, poshto ima odlichnu prichu (za SW fanatika makar) i sjajan potencijal za (SW) remek-delo. Posebno mi je bilo zabavno shto sam se bez ikakvog objashnjenja borio 3 puta protiv Twin Sunica sa Attonom (bag - uvek su me ponovo napadale kad izlazim iz Pazaak Dena), pa onda josh jednom na Gotovoj jahti. A sve vreme su stajale na ulazu u Entertainment module. Zatim sam mogao da vodim Miru u grupi, a da ona i dalje stoji u uglu ispred Ebon Hawka. :)) Tu negde sam otkrio i nachin da blasterom ubijem bilo kog protivnika tako shto nadjem pravi ugao izmedju dvoja vrata, da mogu da pucam u njega, a on ne u mene. ;) Ali ajde, gurao sam dalje. Otishao na Malachor, proshetao se kroz isti poshto je Exile nezaustavljiv kad koristi speed-stasis-flurry combo na najjachem nivou, te ubija svakoga u jednoj rundi, a poshto je 99% protivnika ukocheno, niko ne puca na njega, a i kada pucaju, toliko brzo mozhe da se healuje da je to smeshno. ;) Zatim potpuno besmislena scena sa Mirom, te sa Remoteom. (ova sa Remoteom je bila posebno besmislena, poshto sam vetj pobio sve i nashao sva 4 terminala sa Exileom). Pa onda dijalog izmedju G0t0 robotijtja i Remotea koji ne utiche na kraj, a trebalo bi. Tu je negde i cut scene kada slupani Ebon Hawk propada u kanjon, ali je u savrshenom stanju kada izlomish ummm... finalnog protivnika. ;) Kraj je josh loshiji nego u prvom KotORu. Itd... Trebalo je josh da je razvijaju... Ovako sam na kraju bio razocharan, i ko zna da li tju ponovo igrati, prvi deo je ipak bio bolja _igra_, i mogao sam da ga predjem 2 puta za redom. Pravo reshenje bi bio KotOR Saga Redux DVD, koji bi dao obe igre ispeglane i kompletne + da ti save iz keca utiche na radnju u drugom. I bonus misija kada se Revan i Exile vratjaju sa Outer Rima i rushe Republiku, kolju sve Jedie i chine Lucasove filmove nepotrebnim. ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emennt Posted February 26, 2005 Report Share Posted February 26, 2005 neznam sta da kazem, sto se tice bagovitosti meni se jedino desavalo da likovi iz partija koji me prate pocnu da klizu zamnom. A za nelogicnosti u prici pravo da ti kazem nisam obraco paznju Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
G!!! Posted February 27, 2005 Report Share Posted February 27, 2005 nemam pojma ja nisam primeti onishta od tih bugova osim shto sam se protiv Twin Sunica borio sva puta... a ostale bugove nisam iskorishcavao za budzenje lika bash mi je trulo to.. nisam znao da mozesh SVE likove da pretvorish u dzedaje... moglo je to i bolje... btw nisam josh zavrshio igru ali negde prochitah po forumima da je u igri trebala da bude negde i fabrika robota koji te proganjaju ali su to izbacili da bi igru zavrshili... kao da su se setili na pola igre HEJ A DA NAPRAVIMO MI I TRECI DEO? tako da je pre izvesnog vremena (pre nego shto je kotor2 bio gold) procurela pricha da vec postoje timovi koji rade i na trecem i cetvrtom delu :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manson Posted February 27, 2005 Report Share Posted February 27, 2005 vidices kad zavrsis igru :) pitaces se gde je dodjavola peti disk :)) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shale Posted February 28, 2005 Report Share Posted February 28, 2005 Prica je veoma uvrnuta i gora od one iz prvog dela, mada sam mislio da je ona u prvom delu najgora ali prevario sam se :[ Bolje su uradili skillove, bash kao i featove i powere ali veliki minus za pricu. Posto sam od pocetka igre pa do kraja bio dark side a i jedi counslar, od trenutka kad sam dobio force storm nije bilo potrebe da nosim apsolutno nista jer sam jednim klikom ubijao sve u okrugu od 10 metara (znaci nema bezanja :) ), jos sam kasnije postao sith lord shto je dalje uvecalo moju moc. Zaista bioware ume da napravi strava RPG ali smishljanje price za njega im neshto bash i ne ide od ruke....nadam se da ako naprave treci deo ovoga da on nema nikake veze sa ovim i da bude prica za sebe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
piksifort Posted February 28, 2005 Report Share Posted February 28, 2005 Moram da se ukljucim u pricu....samo da prokomentarisem par stvari....Ljudi koji nisu igrali igru nego citali neku tonu kojekakvih review-a i drugih sranja bi trebali da probaju igru pa tek onda komentarisu....Po mom misljenju kotor 1 je fenomenalna igra sa odlicnom pricom i mnogobrojnim NEocekivanim obrtima, kao i dobrom grafikom(zato je i bila igra godine)...U drugom delu je prica dosta nerazumljivija i slozenija(brdo reci ni ne znam sta znace u dijalozima pa ponekad moze biti malo naporno) i naravno da je potrebno citati sve dijaloge da bi se dobro skapirala..u tome i jeste fazon...sto se tice grafike -(kako je moguce da bude losija.????....kad je isti endzin a jos je i doterivana....).Nailazio sam na neke bagove ali nista sto onemogucava normalno igranje (do duse onog glupavog zelenog smaraca koga treba da izvedem iz bunkera na Telosu je poprilicno tesko bilo voditi....skoro nemoguce..non stop se zaglavljuje...arrghh)Ocekivao sam nekoliko patcheva do sad ali jos nista!?.Po meni igrica je odlicna i drzi paznju kao i 1. deo.Mozda su mogli da dodaju jos neku minigame (cini mi se da su malo zasrali swoop races...) E i jos nesto....imam Gforce 4 Ti4200 i igrica radi bez problema na high!..(ne na maximum...ali isti kurac. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
G!!! Posted March 1, 2005 Report Share Posted March 1, 2005 meni je drago shto nema glupavih minigamesa tj ima ih al ne morash uopshte da ih igrash... niti sam te trke ikad vozio... grafika nije loshija nego su danash standardi visi nego u vreme kotor1...ponajvishe po pitanju txtura koje su zaista ochajne za danashnje vreme.... ali ko josh mari za grafiku toliko p.s. igru nije radio bioware vec obsidian Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katsu Posted March 1, 2005 Report Share Posted March 1, 2005 heh... Meni je ovo totalno isto ko i prvi deo,dodushe ja sam jedan od onih kojima Kotor nije svideo,tako da nisam ni ocekivao nista posebno od drugog dela. Sta reci,ovog puta sam probao Guardiana koji realno ne moze da umre,jer HP 200 na 11 lvl + razni buffovi koje mi nabaci baba. Sto neko rece,ovo me vishe podseca na avanturu sa malo arkadnih elemenata. Za sad je extra laka. Sto se tice bagova...mene izbacuje iz igre na svakih 20-30 min,povremeno likovi nestaju,njihovi itemi itd. Toliko. Quote Is there a flower shop in the tahraji desert? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bewrek Posted March 1, 2005 Report Share Posted March 1, 2005 Uhhh, pa da pochnem: 1. Pricha je bolje osmishljena nego u 1. kotor-u, ali negde pred kraj je tooliko zeznu da je to neverovatno... kao shto je neko spomenuo, pred kraj se desi toliko interactiona izmedju party-ja, a ti nemash vremena da to odradish (HK 47 provali da je "artu-ditu" skrivao putovanja Ebon Hawka, pa fabrika HK 50, pa interakcija GO TO-a i Remote-a (deo sa njim sucks extra), ni sa jednim od likova nisam stigao da prodiskutujem o njihovom odlasku na dxun sith camp (kod mene su ishli Bao Dur, Handmaiden i Visas); naime, svi mi kazu u fazonu: pitaj me posle... kad posle kad je kraj igre!?!!!?..... 2. Ne znam da li je neko od vas stekao utisak da svi moguci dogadjaji nekako prolaze pored main lika? On je kao najmegaultra nabudzeniji i jedini baja u galaxiji, a nema pojma o nichemu. Mislim realno, da je on toliko mochan ne bi mu trebala Kreya da mu govori e ovo ovako ono onako. A o onom kraju da ne pricham... kao interviju sa nekim celebritiyem... hm dobro, a shta se deshava sa Mirom? Aha, dobro, a shta ce biti sa Onderonom? Dobro super, a shta sa Bao Durom? Aha. A Mandalorijanci? Super, nego reci mi... bezvez... Josh da kazem da svi odlete zajedno Ebonom sa Malachora u unknown regions, tako da dzaba pitanja kako ovaj kako onaj. Jedino ako neko nije ostao tamo!? 3. Borba je suvishe lagana... siguran sam da nisam toliko dobar gamer da sam ultra nabudzio lika, ali niko mi nishta nije mogao, party mi nije ni trebao, tako da sam non stop vodio artu-ditu-a i Mandalora da blasteruju a ja sam mlatio... shteta je shto sve moze tako da se predje, kad pogledash koliko su energije ulozili da osmisle force sistem, saveove, boostove, a do kraja ti nishta od toga ne smeta. Kao ni shto ti party ne treba, vec ti sluze samo za zanimljive dijaloge i twistove u prichi... Jasno se vidi da su ih pozurili pred kraj, ali i bez toga igra ima iste dechije bolesti kao i prvi deo... nadam se da je to prelezala pa da ce ochigledni treci deo biti mnogo bolji. Ajd zivi bili pa videli... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.