SerbCommando Posted January 18, 2017 Report Share Posted January 18, 2017 (edited) 1 hour ago, voodoo_ said: Ilidan je samo primer, recimo Arthas kao zajebani oklopnik sa mačekanjom trebalo bi da bude strah i trepet na nivou Svena, ili Diablo kao nezaustavljiva mrcina čiji udarac vizuelno i zvučno treba da bude više nego ogreb mačke (a nije) itd. Arthas treba da dobije novi model i verovatno neke buffove (reworkove). Medjutim Diablo... Osecaj dok se igra diablo, bukvalno materijalizacija snage i moci, ta nadmoc njegovog prisustva je predobro docarana. E sada, to sto izostane isti toliki damage, jbg, da ima i to, winrate bi mu otisao na 70%. I onda bi stvarno bio ko pravi djavo, protiv koga neki tamo covek kao raynor logicno i nema neke sanse. Znaci ipak mora da se postuje i neki balans, pa i same klase moraju da imaju svoje prednosti i mane, nerealno je ocekivati da neki heroj ima sve. Ne znam, nikada nisam postavljao sebi pitanje zasto neki tenk nema veci damage, jednostavno, to je team-based moba, svako mora da ima nesto, a da nema nesto drugo da bi uopste bilo potrebe za timskom igrom. Prosto mora tako da bude. 1 hour ago, voodoo_ said: Evo gledam sad neki replay - heroji ni nemaju "take hit" animaciju! Jedina vizuelna indikacija da si primio udarac (ne računajući health bar) je ona bela "zvezdica" koja se na trenutak nacrta između žrtve i napadača, i to je sve. Suzio bih problem na ovo. Nema ni dota 2 take hit animaciju. Zato me i cudi da se to samo ovde istice kao razlog za neki failure. O LoL-u ne bih da pricam, mislim da je igra graficki inferiornija od obe (iako za svoj ne bas visok tehnicko/graficki kvalitet za danasnje standarde, ima poprilicni sarm). Na kraju krajeva, uvek postoji ono da jednostavno nije kliknulo i to je to. Medjutim to nema veze sa sitnicama o kojima mi sada pricamo (jer league of legends bi danas bio popularan kao HoN da to odlucuje), vec stvar ima veze sa mnogo dubljim gameplayom (sto opet ne iskljucuje da ga je prosecan moba igrac samo povrsno shvatio - "sta, nema last hit? Nula skill!", "koliko je ova igrica glupa, mucim se pola sata sa zagarom da sjebem fort, oteram heroja sa linije, i na kraju oni uzmu punishera i sjebu nam fort za 15 sekundi! Jebeni NPC sjebe fort umesto njih!" Dobar broj igraca se nije ni potrudio da dublje shvati ovu igru. Probas da ih uvedes ako pokazu zainteresovanost, ali ako ni tada ne klikne, jebiga. Ne mora uvek ni da bude do igre. Edited January 18, 2017 by SerbCommando Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SerbCommando Posted January 20, 2017 Report Share Posted January 20, 2017 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted January 20, 2017 Author Report Share Posted January 20, 2017 haha sad bukvalno svaki put kad ingame vidim ovaj shadow strike ima da mi se pojavi pajin post ispred očiju :)) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SerbCommando Posted January 20, 2017 Report Share Posted January 20, 2017 U igri Gigantic postoji heroj TRIPP, jedna od onih zbog kojih se zainteresujes za igru. HotS nije imao takvog heroja i svaki put kada na forumu ili redditu ljudi pokrenu temu koji tip heroja fali, ja uvek pomislim na Tripp :) https://www.gogigantic.com/en/heroes/tripp Sada kada je stigla Valeera, treba mi jos shapeshift multiclass druid i D.Va :) To je sto se tice mehanika koje bih voleo da igram u HotS-u. A sto se tice samih heroja, ne igram nesto blizzardove igre, tako da obicno krenem da otkirvam background pricu tek kad se heroj pojavi u HotS-u :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SerbCommando Posted January 21, 2017 Report Share Posted January 21, 2017 (edited) http://us.battle.net/heroes/en/heroes/valeera/ Edited January 25, 2017 by SerbCommando Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.