rur_bot Posted December 22, 2016 Report Share Posted December 22, 2016 Novi izveštaj SuperData kompanije, potvrđuje da industrija prepoznaje da igrače, gledaoce i fanove sve više zanima esport. Esport industrija svake godine postaje sve veća. Sve češće viđamo vesti o novim, većim turnirima sa nagradnim fondovima od kojih se vrti u glavi. Novi izveštaj kompanije SuperData, koji sumira 2016 godinu u digitalnim medijima i igračkoj industriji, naglašava važnost esporta. Kako SuperData navodi, “iako je relativno malo tržište (892 miliona dolara), esport je postao fokus izdavača, TV producenata i oglašivača.” Veliki izdavači poput Activision, Riot Games i Electronic Arts, sada prodavanje prava za TV prenose vide kao ne tako mali prihod. U ovom izveštaju možemo videti razne trendove koji su se razvijali tokom godine. Na primer, esport je pustio korene i na mobilnim platformama, zahvaljujući popularnosti Clash Royale i Vainglory. Igrači su u ovoj godini potrošili 41 bilion dolara na mobilnoj platformi, te se ovaj deo industrije konačno pravilno formirao i sada više liči na tradicionalno izdavaštvo igara. Za njega se sada izdvaja više novca, prvenstveno za bolju produkciju i marketing. Zanimljivo je da je Blizzardov Overwatch duplirao prihod sa impresivnih 585.6 miliona dolara, dok je Counter Strike zaradio manje od polovine – 257.2 miliona. Na free-to-play tržištu League of Legends je inkasirairao 1.7 biliona dolara, dok je Valveov pandan u MOBA areni Dota2, zaradila 260 miliona dolara. SuperData predviđa rast prodaje i prihoda u esport industriji čak do 2019 godine. Ovaj novac će primarno dolaziti iz Azijskih zemalja koje trenutno imaju 125 miliona esport fanova koji su u ovoj godini potrošili oko 328.6 miliona dolara. Pročitajte na sajtu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.