Windows 10

Slađan

• 2 weeks later...

Stavio na laptop. Iskreno novi snap handling mi se svidja, start meni kao sto ste videli je ok :) Nisam se jos u fullu igrao sa sistemom, da vidim sta tolko zasluzuje da bude Windows 10. Iskren da budem ovo trenutno kako izgleda moze biti Windows 8.2 mada i razumem Microsoft koji mora da se pomeri sa broja 8 jer je na loshem glasu.

10694408_10152285137235044_4770639241852

Edited by Silencer
rur-1.jpgrur-2.jpg

OS9WdKs.png

rMmxjh5.png

Joe Belfiore je car, kakvu god frizuru imao

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

[21:00] <vudu> jebacemo svi

da li je ono default ikonica za my computer? :c

Trenutno da, nisam ja nista menjao :D Ono otisao u Personalise -> Desktop Icons I dodao Computer i Documents. Mogu reci i ne izgleda loshe. Dodacu da mi se svidja sto ima vise desktopa, i da su mi upaljene aplikacije posebno po svakom  desktopu, nesto sto sam obozavao u linuxu, a eto sad da dozivim da po defaultu dodje uz Microsoft, mnogo doprinosi brzem radu. Iskreno jedva cekam da izadje Win 10 Release da stavim na svoj desktop comp, obzirom da testiram na laptopu.

rur-1.jpgrur-2.jpg

Microsoft dev here, the internal rumours are that early testing revealed just how many third party products that had code of the form

if(version.StartsWith("Windows 9"))
{ /* 95 and 98 */
} else {
and that this was the pragmatic solution to avoid that.

http://www.reddit.com/r/technology/comments/2hwlrk/new_windows_version_will_be_called_windows_10/ckwq83x

The thing's hollow — it goes on forever — and — oh my God — it's full of stars!

Microsoft Collects User Data In Windows 10 Technical Preview

Microsoft's privacy policy, which indicates that the company is using a keylogger, among other methods, to obtain information about the software's performance.

When you acquire, install and use the Program, Microsoft collects information about you, your devices, applications and networks, and your use of those devices, applications and networks," the privacy policy stated. "Examples of data we collect include your name, email address, preferences and interests; browsing, search and file history; phone call and SMS data; device configuration and sensor data; and application usage.

pljk!