Koje slusalice za igrice za 4-5k?

dvnityCker

Trebaju mi slusalice koje bih koristio iskljucivo za igranje igrica. Mikrofon moze, a i ne mora. Ono sto mi je vazno je da onaj sundjerasti krug sto dodje na usi opise celu usnu skoljku, umesto da se na nju nasloni i tako je pritisne. Dakle, uvo mora biti u prirodnom polozaju dok su slusalice na glavi, valjda sam se dobro odrazio.

Ne bih davao vise od 5.000 za sluske. Ima li neko preporuku?

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

taj plantronics ima nekoliko ljudi sa foruma i kažu da su im ok. ja sam ih isprobao kod mohija i nisam se nešto oduševio, al to je možda zato što sam slušao muziku upmix-ovanu na 5.1

ili zato što si pro

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

[21:00] <vudu> jebacemo svi

http://www.gigatronshop.com/slusalice/logitech_clear_chat_comfort_usb_-_981-000015-5343

ja ovo koristim duze od 3 godine. pre 5 dana mi je crkao mikrofon na njima i kupio bi ih ponovo

mada kapiram da su u medjuvremenu izbacili neke za 3-4k tipa steelseries koji su ok

edit: evo u drugoj radnji za manje para ;D

Edited by killYg0r

taj plantronics ima nekoliko ljudi sa foruma i kažu da su im ok. ja sam ih isprobao kod mohija i nisam se nešto oduševio, al to je možda zato što sam slušao muziku upmix-ovanu na 5.1

dobre su, ali imaju jak bas jebe kad igrash kanter i igre bash probija. Ali mikrofon je vrhunski.

Edited by Zr.ninja

kili jesi siguran da te slusalice ne pritiskaju uvo?

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

narucio plantronics, hvala svima na komentarima. steelseries mi se svidjaju ali su skuplje, a na jesen cu verovatno uzimati nove, iz viseg ranga