85th Academy Awards

Kole

I sve ostalo je pogodio...

Inače, nemam pojma kakvi su konkurentni bili za glavnu glumicu, Silver Linings sam gledao, i mogu slobodno da kažem da ako je ona zaslužila oskara, onda je nivo za ukupni odabir bio veoma nizak. Ne zato što je JLaw (!) loše odglumila, odlična je, nego zato što je uloga sama po sebi onako (kakve li su onda tek ove druge uloge).

-----------------

nema vise zezanja

A.B.

ja ne znam kako ovo moze da uzme oskara

pored ovoga sto nije ni nominovano

ostalo je tek lol arga ne bih ni nominovao , atlas nije ni nominovan za makeup , ralf realno polomio sve, nominacije za reziju smeshne a posle sandre bulok ubedjen sam da i moja baba moze da uzme oskara za glavnu zensku

There's a little boy and on his 14th birthday he gets a horse...and everybody in the village says,"how wonderful" and the Zen master says,"we'll see".Two years later The boy falls off the horse,breaks his leg and everyone in the village says,"how terrible" And the Zen master says,"We'll see".Then,a war breaks out and all the young men have to go off and fight...except the boy can't cause his legs all messed up and everybody in the village says,"How wonderful" and the Zen master says,"We'll see".