Jump to content

Huawei U8110 mobilni telefon kao wireless antena za računar


SavKe

Recommended Posts

Pošto sam vratio moju kompu u Jagodinu i nakačio je na net sestra mi malo malo pa uzurpira sobu zbog neta.

E sad ona ima gore pomenuti telefon preko koga može da se nakačin na telekomov adsl, jer oni njihovi ruteri imaju i wireless. E sad je meni sinula ideja da pošto već taj telefon ima wireless prijemnik, da se to verovatno nekako može iskoristi tako što preko usba povežem njen telefon sa kompom u njenoj sobi i onda da ona ide na net preko wireless signala što ga šalje telekomov ruter. Medjutim kada nakačim telefon na pc jedina opcija koju imam je da se telefon iskoristi kao dialup modem.

Ali sam sto posto siguran da može da bude i wireless prijemnik za računar samo sam teški laik i ne znam kako to da uradim, pa pitam rur za pomoć? :)

Na njenoj kompi gde želim to da izvedem je instaliran Win Xp.

Edit: Molim moderatore da oveo prebace u ''internet, mobilne komunikacije, mreže'' podforum, slučajno sam omašio.

Edited by śavke

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 
Радоје Домановић - "Страдија" 1902. -

Link to comment
Share on other sites

idi settings > wireless & networks i vidi da li imaš usb tether na telefonu, a proveri i koja ti je default akcija kada prikačiš telefon usb kavblom na komp (treba da bude usb tether).

e sad, nisam siguran, ali mislim da se tether pojavio tek u 2.2 verziji androida, proveri da li postoji zvanična verzija za taj telefon pa ga pusti na update ako već nisi.