voodoo_ Posted March 23, 2009 Report Share Posted March 23, 2009 Izašao, 3.5 GB, nema copy protekciju, radi samo na Visti i Windowsu 7 jer je endžin DirectX 10 only. http://www.stormrisegame.com/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cali Posted March 23, 2009 Report Share Posted March 23, 2009 bshhh iza ovoga stoji Creative Assembly, koji je odgovoran za Total War serijal. interesantan je koncept komandovanja preko dzojpeda, videcemo kako ce ispasti kada se prebaci na PC interfejs. shto se tiche gejmpleja, najvishe me podseca na Ground Control Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cali Posted March 26, 2009 Report Share Posted March 26, 2009 i, posle igranja moram reci da sam se smorio. pricha je ok, jedinice su fino dizajnirane, ali kao shto su dizajneri rekli igra je pravljena prvenstveno za konzolu. shta to znachi? navigacija i komandovanje se vrshi preko analognih sheshirica na dzojpedu, i zbog toga se mozhe komandovati samo jednom jedinicom u jednom momentu. ovo je koncept koji je poslednji put vidjen na PC platformi u igri Dune, nekada davno pre SVGA grafike. ruku na srce postoji mogucnost da grupishesh tri iste jedinice u grupu (neshto shto je i Dune imao ), ali ni to ne pomazhe puno. moram pohvaliti igru za jednu stvar: nisu se shalili kad su rekli da Stormrise ima revolucionarnu trodimenzionalnost bojnog polja. na vecinu gradjevina na mapi mozhesh da se popnesh, a pojedine zgrade su pravi lavirinti. Neke jedinice imaju mogucnost da skachu sa zgrade na zgradu i tako koriste prilaze kuda teshke jedinice ne mogu proci. uzmimo ovaj primer: zheleznichka stanica u 3. nivou Ulaz A - teshko chuvani most Ulaz B - cevovod kojim se ulazi u pozadinu baze Kad jednom udjete u dvorishte stanice, imate chetiri razlichite ulazne tachke Ulaz A - kroz prizemlje jedini ulaz gde mozhe obichna peshadija i mechovi da udju Ulaz B - Istochni ulaz preko krana pravo do predzadnjeg nivoa Ulaz C - frontalni ulaz preko shina na prvom spratu Ulaz D - Josh jedan istochni ulaz, ali ovaj vodi pravo do spawn pointa protivnika Mehanika nagradjuje unakrsnu paljbu tako da cete morati da napadnete bar iz dva pravca, a poshto protivnici na vishem nivou chesto imaju zaklon, postaje neophodno da koristite jetpack jedinice koje ce pripremiti teren glavnoj snazi. sve u svemu u dobu misheva i tastatura ova igra je promashaj, ali se nadam da nece odustati od multilevel koncepta jer mi je veoma primamljiv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.