Jump to content

VirtualReality

The X
  • Posts

    423
  • Joined

  • Last visited

Reputation

0 Neutral

2 Followers

About VirtualReality

  • Birthday 08/17/1987

Kontakt podaci

  • Facebook URL
    http://cometofsigmar.blogspot.com/

Profile

  • Gender
    Male
  • Omiljene igre:
    Fallout

Recent Profile Visitors

4,743 profile views
  1. Ako se ne varam u pitanju je zapravo Napulj, mislim da ih zovu nesto "sospeso", kao kafa na cekanju. Pa kao kad treba da castis ti prosto uzmes sebi kafu i platis jos par komada unapred.
  2. Mislim da je vece pitanje sta mogu da dobiju dva supporta u safeu, tj dzungli. Pulovanje je bilo, da kazemo, glavni izvor expa za dva supporta u sejfu, sad treba triple stack tog small pull campa da bi mozda izasao na isto sa ekspom. A taj oflejner moze da uzme dobar deo tog expa. Eto samo neko moje misljenje, nemam pojma. Mislim isto je poenta sta zelis od partije, oces farm na keriju ili hoces da njihovog kerija zatvoris ili nesto trece.
  3. OK, da ne komplikujem mnogo. Sacu da vidim da izaberem nesto od ovog sto je preostalo za trecu maju pa cu da ti posaljem podatke.
  4. HejtAnl - Bela - L Vidim da imate i dalje GGNORE Crnu L i RuR15 Belu L, njih bi uzeo zajedno sa ovom Hejt kad se zavrsi reprint. Ako ne odradite reprint Hejta onda cu da vidim nesto trece da uzmem sa ove dve jbg.
  5. Hahaha da tek sam sad video da je imao i chargove u sticku, car. Kontam da je vise razmisljao da napusava nego da igra. Sve dok nije dobio sunstrike je napusavao sve, pogotovo ove kod njega u laneu xD
  6. Evo moje jucerasnje akcije iz nekog nubarskog mecha :) Ja sam invoker, razor je neki random trash talker i tako. U sustini chat je najbitniji :)
  7. Kul, kul. Trenutno sam u http://www.internetmarketingninjas.com/. Radim na nekim inhouse i public alatima. Nema nista veze sa web browser igrama il slicno, ali naravno radim sa phpom/sqlom i tako tim stvarima. Kao sto rekoh morao sam nesto da radim za leba. Sto se tice tog projekta koji sam imao u planu to je neka moja zelja za u buduce. No, dok nema para i ljudi za to radim tamo gde ima posla, srecom u profesiji kojom sam zeleo da se bavim :)
  8. Hvala na odgovorima. Poslao sam zahtev za pristup u betu na mail. Jel' i ovu igru radite za klijenta nekog ili ne? Vezano za prvo pitanje, pretpostavljam da ce biti nekih stvari koje se placaju u igri i na taj nacin imate zaradu? Imate svi platu na mesecnom nivou ili cekate da se zavrsi projekat da bi dobili pare od klijenta ili cekate zaradu od ingame prodavnice? Kad sam pitao za fazu razvoja mislio sam tako konkretnije nesto cisto da znam okvirno koliko je u razvoju, dokle ste stigli, kad planirate release. Koliko si u timu sa njima, jel imate nesto sto ste radili, a da je svima dostupno da se vidi i proba? Inace mozda su neka pitanja errr isuvise direktna, ne moras da odgovoris na njih ako je problem. Pitam zato sto sam u istom poslu, plus sam imao u planu, kao sto rekoh, nesto isuvise slicno da bih sad propustio priliku da te pitam o ovom projektu. Moj projekat je ostao na pocetku iz prostog razloga sto sam bio svestan da ipak treba i ljudi i ostalih resursa da bi projekat bio odradjen kako valja. Nisam imao ni jedno ni drugo, naravno da sam imao resursa tipa novcanih bilo bi sve lakse. Nastavio sam da radim projekte za klijente, solo ili u timovima, sad radim slicno ali da kazemo za neku odredjenu platu, no naravno imam u planu da pre ili kasnije pocnem da radim ozbiljno na projektu takvog tipa, s' tim sto bi bio verovatno izmenjen i dostupan na mobilnim platformama kako i na klasika browser varijanti. Otom potom. Poz
  9. Super, bas mi je drago da vidim ovako nesto. Najveci razlog je to sto sam jedno vreme radio na necemu totalno slicnom, ali na kraju je ostalo maltene sve na ideji. Takodje browser based strategija outworld cyberpunk fazon. Par pitanja, nisam stigao da procitam pricu i ostalo, ali obecavam da cu odraditi cim se zavrsi fudbal :). U kojoj ste fazi razvoja? Da li je vec skupljen tim? U cemu ce da razvijate aplikaciju? Jel imate neki deadline? Drago mi je da vidim da cete da probate sa kickstarterom, ali bice tesko s' obzirom da iako bi ljudi rado videli nesto ovako ipak nemate nita iza sebe. BTW concept art je super. Verovatno cu imati jos glupih pitanja kasnije.
  10. Drugari moram da vam kazem da sam odusevljenem infernom. Doduse mislim da je zbog mene to, nigde ne zurim, sve polako, mogu da trosim pare na iteme i isto tako da prodajem one koje nadjem. Onaj buff za iteme je ubica. Nastakovao sam ga na 5, dobio blessing za magic find sa shrinea, sledeci boss 3 rarea i 2 plava, sto je meni bio ultra sok. Plus 50k za sat vremena zezanja, bas mi je odlican inferno :) Sto se tice mog monka, zadovoljan sam kako radi, kupio sam nesto opreme. Soliram act1 bez ikakvog problema. Ni jednom nisam umro, niti bio blizu smrti iskreno. Sto se tice elite packova, mislio sam da cu imati vise problema, ali se ispostavilo drugacije. Mozda jos nisam dobio savrsen kombo kod protivnika, al bilo je par neprijatnih protiv kojih se build pokazao kao super. Npr plagued/desecrated vampiric jailer ili npr shielding/molten i tako te gluposti, ali sve se resi dobrim kretanjem. Napisacu build pa koga interesuje moze da procita. Unapred da znate build bi trebalo da bude tenki. S' obzirom na stanje monka, samo tenki bildovi i prolaze. Iskreno ne znam ni jedan dps build koji moze da radi ni u hellu, a ne infernu. Primary: Deadly reach: Keen eye - Skill koji je jedini 'range' kod monka i spirit generator je. U sustini mozda moze sa FoT da se proba, ali ovaj mi je nekako najbolje za kajtovanje zbog rangea. Plus, plus ima ovu jako finu runu, gde na svaki treci udarac povecate sebi armor za 50% na 4 sekunde. Sto znaci u sustini da dok udarate imate armor +50%. Secondary: Sweeping wind: Firestorm - Jeste da kosta 75 spirita, ali je u sustini isplatljiv. Traje 6 sekundi, ali se refreshuje svaki put kad udarite. S' obzirom da je primary deadly reach, jako lako mozete da napravite hit i kad kajtujete odnosno kad se povlacite. Plus, svaki treci udarac deadly reacha udara 25 jardi ispre sebe, tako da je jos lakse da odrzavate konstantno sw. Firestorm samo zato sto ima veci radius, a deadly reach ima range pa zbog toga. To moze i nesto drugo nije toliko krucijalno za build. BTW zbog stakovanja ovog skilla, vidite da dignete sansu za kritikal sa 5% na nesto bar malo jace, 15%-20% je valjda dovoljno. Def1: Breath of heaven: Penitent flame - Prvi def skill, naravno heal, jeste da je u sustini totalno raspao al to je jedino sto imamo. Umesto ove rune mozda moze i ova za veci heal, ali iskreno sto puta mi je pomoglo da imam jos po koji CC u fajtu. 1.5 feara na sve okolo je i vise nego dovoljno da se povucete ili izadjete iz nekog coska u koji ste se zabili. Def2: Blinding flash: Blinding echo - 15 sekundi cd, 10 spirita, blind u radiusu 20 jardi koji traje 3 sekunde, preodlican defanzivni skill. E sad sto se tice rune, echo je ok. Posle 6 sekundi drugi blind sa trajanjem 0.5, moze da se iskoristi ok. Moze i self reflection za 4 sekundi blinda. Sta god samo da nije neki dmg, nema potrebe. Def3: Serenity: Peacful repose - Realno svuda ga ima u svakom buildu. 3 sekunde neunistivosti totalno menja stvar, plus sprecava neprijateljske CC skillove sto je isto vazno. Gledajte kako ga koristite, ako mozete da izbegnete neprijateljski cc spell nekako idite uvek na to, ovo je bukvalno failsafe skill. Runa za heal, mozda ako breath of heaven ima heal runu onda uzmete onu sto produzava za jos sekund trajanje shielda. Mantra: Mantra of evasion: Hard target - Posto su healing mantru unistili totalno, ova radi posao kul. 15% veci dodge chance i u prve tri sekunde jos toliko. Dodge je totalno kul. Runa za 20% armora takodje ekstra stvar. Ako vam mozda manja dmg igrate solo i vec vam je ok armor i dodge je super, uzmite backlash runu za 57% dmga svima okolo kad odradite dodge. Logicno ovo ubija manje mobove u grupama. Mada kontam da se ne isplati mnogo za boseve itd. Pasivni: Seize the initiative - Ceo dex u armor. Transcendence - Ostade mi od onog proslog builda i mislim da taman dopunjuje to nesto hpa sto fali. Isto je sraje kao i drugi heal sto je u brojkam, a a ne u procentu. One with everything - Sto se tice hella i ne mora, moze nesto drugo, ali u infernu, u infernu je must. Razbija koliko je dobar i koliko je vazan ovaj pasiv. Oprema: Sve vise pocinjem da gruvam vitaliti. Dobra stvar je sto sam ja od pocetka hteo da igram nekog tipa tenka, pa nisam imao problem da raskrstim sa dpsom. Jbg ne moze ogroman dps pa to je. Mora da se prezivi kako tako. Vitality/Resist pa onda dex. S obzirom da kroz dex se gura armor i dodge, jeste vazan, al na prvom mesto vitality i neki resist. Naravno 1h + shield ftw :) Sto se tice oruzja, trazio sam neko sa life per hit, zadovoljan sam kako se healujem. Ako imate jos neki deo opreme sa nekom regeneracijom super, sto vise to bolje. Svuda trpajte kristale za vitality, pogotovo na helm. Osim toga vidite da uzmete neko brzo oruzje jer em sto se punite po udarcu em sto vam znaci crit chance, a ne crit dmg za sweeping wind. Sto ga brze stakujete to bolje naravno. Osim toga birajte na AH pazljivo, + na gold i + na exp su sranje. Exp vam ne znaci nista na levelu 60 naravno, a gold s obzirom na hiperinflaciju sve manje znaci, ako vec hocete nesto tako onda bolje neki magic find, pa da nadjete neki lepi item.
  11. Izbacili su 'listu' hotfixeva http://us.battle.net/d3/en/blog/5825330/Diablo_III_Hotfixes_-_May_Updated_52312-5_23_2012#blog. MoH i hiluje manje i ona runa je bukvalno nerfovana da nema vise poente da se koristi (to su njihove reci inace). Kao sto sam i rekao i quickening je nerfovan da ne generise spirit od ciriticala od sweeping winda i ostalih skilova. Osim toga Wizard Energy armor - force armor: Amount of damage absorbed from a single attack will now cap at 100% of a player’s maximum Life.
  12. 15% od prodajne cene se uzima, tako da nije malo. Mada opet razmisljam dal ce do biti dovoljno da stabilizuje celu ekonomiju igre.
  13. Dobro s jedne strane 15% je provizija za koriscenje AH. Ali nesto sumnjam da ce biti dovoljno.
  14. Sta su menjali kod hantera? BTW sutra ce da izbace celu listu 'fixeva'. Koliko vidim nesto mi se sporije generise spirit, kontam da sweeping wind ne radi vise sa quickening runom, mozda se varam posto sam popizdeo malo, ali videcemo.
×
×
  • Create New...