Jump to content

goblinWelder

Level 1
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Reputation

1 Neutral

About goblinWelder

Recent Profile Visitors

613 profile views
  1. Trenutna iteracija warriora nije baš najbolja protiv teških kontrola, ali to može da se ispravi sa izvesnom količinom BGHova, Spell Breakera, Shade of Naxxramas-a, Feugen&Stalaga, Ysera.. Ali ako preteraš sa tim karatama aggro dekovi te pojedu za užinu. Šaman i Druid koji povuče svoje Lore-ove na vreme su uvek problem i tu ima malo pomoći, ali nisu nepobedivi.
  2. Da to definitivno. Ako igras i naučnika i 4/3 mage-a, onda hoćeš da imaš secrete i u ruci i u deku rano, a to ćeš teško imati bez minimum 5 komada, a realno treba i više. Btw. jedna od stvari kojoj se ne radujem je igranje protiv Mage-a nakon nerfa. Protiv huntera je dovoljno da imas jedno malo biće na tabli i možeš da jeftino proveriš sve trapove sa jednim napadom, ukoliko ti to odgovara. Mage secret-i su mnooogo nezgodniji za proveru, nekad će se desiti da imaš savršen odgovor pa je aktiviranje skoro pa benificijalno za tebe (npr. hex dok je secret duplicate ili backstab viška sa gadgetzanom na tabli dok je secret counterspell), a često će toliko da te posere da ne možeš da se povratiš u igru.
  3. 3 trapa su sasvim solidan broj, da možeš da računaš da će prvi Scientist da bude 100% sigurno koristan, a drugi moguće koristan. Trapove uvek uklanjaš iz ruke na početku, a scientista uvek ostavljaš (osim explosive ako znaš da je zoo i jako diskutabilno freezing ako znaš da je ramp druid da se braniš od innervate-a), tako da na prvog možeš da računaš da neće biti 2mana 2/2 deathrattle:ništa, što se svakako ne bi igralo. 2 trapa su već povuci potegni. Na prvog scientista i dalje možeš da računaš, ali na drugog samo ako te usreći. Plus što ako ti ubiju drugog dok je na tebi trap, ne možeš da izvučeš isti. 3-4 trapa sa scientistom, ili 0-1 bez scientista je po mom mišljenju najbolje. Zašto ne više od toga? Zato što su trapovi jako situacioni i što je bolji igrač protiv kojeg igraš to će imati slabiji efekat. Pride trap hunter je već prilično dugo na meti drugih dekova, tako da su svi dobri dekovi spremni da se bore protiv trapova (primer ubacivanje Zombie Chowa u kontrol dekove da jako jeftino aktivira freezing i explosives, generalno fokus na tauntove kako bi mogao da ne napadaš ništa dok nisi siguran da možeš bezbedno da aktiviraš trap, gomila Harisona na ladderu, gomila Huntera sa standardna 2 flare-a...). Što manje trapova to je sigurnije da ćeš izvući onaj koji je zapravo koristan u datoj situaciji. Na kraju, imaš samo 30 slotova u kojih treba da spakuješ dosta obaveznih karata, ne znam ni šta bi isekao za više od 4 trapa. Ako hoceš da garantujes da oba naučnika izvuku trap, verovatno je bar 5 obavezno. Ali je pitanje da li je to zaista value - ako on izvuče trap koji ti u tom trenutku ne treba, a što ih ima više teže je da se ubode pravi.
  4. Zato što je najbolji 2 drop koji hunter ima, a hunter želi da ima 1->2->3drop. Koje su 2drop beast alternative? Buzzard koji nije stvarno 2drop, 2/3 Crocolisc, i 3/2 Raptor. Crocolisca i Raptora protivnik može potpuno da ukloni sa table za između 0 i 2 mane. (Backstab+ubod noža, Deadly Poison, Fiery waraxe, Wrath, Frost bolt, Lightning bolt/Rockbitter, etc. etc). Sa druge strane Creepera je nemoguće POTPUNO ukloniti za manje od 3 mane, ako se ne varam (Thalnos+Earthshock, Backstab+FoK, može za 2 mane samo Backstab+Shiv+ubod noža). 1/1 govnići nisu beastovi, ali su odlican finisher za Haunter's Mark, a ovako sami po sebi imaju sinergiju sa Leok-om i Direwolf Alfa-om, kojeg doduše slabo ko igra trenutno. Ubijanje samo jedne strane creepera trosi jedan remove-al, a povećava količinu dmg-a na stolu sa 1 na 2. A moras da ga ubijes zato sto se plasis Hound Mastera. I naravno deathrattle singergija sa Undertakerom ukoliko je u deku.
  5. Mislim da sam sada sredio, meni barem izgleda normalno Deluje mi da ovaj web tekst editor nije baš WYSIWYG. TempoStorm bratija je okačila svoje dekove, ipak ništa posebno (Miracle sa Belcherom umesto Azura, Trapless Deathrattle Hunter dobar za mirror i Handlock naštelovan protiv mirrora i rampe). http://tempostorm.com/decks/eu-qualifier-deck-reynad-s-miracle-rogue http://tempostorm.com/decks/eu-qualifier-deck-reynad-s-hunter http://tempostorm.com/decks/eu-qualifier-deck-reynad-s-handlock--2 Jedan od EU kvalifikovanih igrača je igrao Miracle bez Leeroy ili Maligos bursta. http://www.reddit.com/r/CompetitiveHS/comments/2gfb0n/i_qualified_for_phase_2_of_eu_blizzcon_qualifer/ Verujem da Belcher dosta pomaže protiv Huntera i Double Combo druida, ali manjak bursta mi deluje kao veliki problem nakon nerfa. Deluje mi da Handlock, Paladin kontrola i Giants Mage imaju odličan MU protiv ove verzije.
  6. Mislio sam na EU, za NA si i napisao da su se završile juče ;)
  7. Kvalifikacije su sad gotove, evo liste kvalifikovanih u drugi krug: NA 1. StrifeCro (5-0) 2. TidesofTime (5-0) 3. ThatsAdmirable (5-0) 4. Chakki (5-0) 5. Deerjason (6-1) 6. Stunner (6-1) 7. Kuhaku (6-1) 8. Deathstar (6-1) 9. Tarei (6-1) 10. Dtwo (7-2) 11. Twisted (7-2) 12. Chalk (7-2) 13. JAB (7-2) 14. Staz (7-2) EU 1. Mcpnoisyboy (5-0) 2. thefishou (5-0) 3. Theude (5-0) 4. Reynad (5-0) 5. Numberguy (6-1) 6. TheFallen (6-1) 7. Matthew (6-1) 8. Frezzar(6-1) 9. Mryagut(6-1) 10. Lowelo(7-2) 11. Max (7-2) 12. ThijsNL (7-2) 13. CupCake (7-2) 14. Lifecoach (7-2) Ako nekog interesuje, evo linka sa poznatim dekovima iz NA-a http://www.gosugamers.net/hearthstone/news/28575-north-america-finds-its-blizzcon-top-16-decklists-inside A iz EU u ovom reddit threadu možete da vidite dekove igrača tima Innovation (Theude i Numberguy) iz EU-ahttp://www.reddit.com/r/hearthstone/comments/2gdrnq/team_innovation_ama_3_dreamhack_qualifiers/ Igrao se bo5 bez banova, tako da su uglavnom svi igrali dekove koji nemaju polarišuće mech up-ove, dosta huntera, miracle-a, druida i shamana. Meni interesantni dekovi su admirable-ova paladin kontrola i ovaj midrange druid naxx edition koji su igrali innovation igrači (midrange je zapostavljen u korist tokena/rampe u poslednjih mesec i po). Ostalo je sve manje više standardno. Vidim da su TidesOfTime i Reynad odigrali 5-0, možda su oni timski izrodili neke sveže ideje, verovatno ćemo saznati uskoro.
  8. (Offtopic) Ćao ljudi, ja sam nov ovde na forumu, priključio sam se jer vidim da ima dosta ljudi ovde zainteresovanih za HS, a to je manje vise jedino što igram u poslednje vreme. Igru igram od kako je izašla EU beta (brzo me usrao key) i bio sam legendary rank u svim sezonama od kako su ga uveli i u svakoj sa drugim dekom, tako da sam skupio neko sasvim solidno znanje o igri. Nikad nisam igrao neki turnir, or smthn, niti se trudio da postignem neki veliki rank (maksimalno sam bio rank 12, pre par sezona, ali sam pao do 50 do kraja), igram cisto iz zabave, ali volim da igram što bolje. Izvinjavam se na off-u, al' kao prvi je post, pa da ne pricam s'neba pa u rebra, on to the topic... (Ontopic) Prilično su preterali sa nerfovima. Leeroy je nepotreban nerf. U hunteru je svejedno da li je 5 ili 4 mane (narocito sa novim buzzardom, kada ne može da se igra leeroy+buzz+uth u jednom krugu), dosta handlock igrača je već ranije izbacilo leeroya (previše sitnih i krupnih tauntova u meti), a miracle definitivno nije više najjači dek. Ako nerfuju buzzarda, znači da se handlock vraća u glavnu rotaciju, što znači da miracle opet ne može biti najjači dek. Ovako su ubacili u naxxu gomilu karata da oslabe miracle i uspore metu, i onda uništili miracle sa nerfom, potpuno bez razloga. I to sada kada je deathrattle priest jedan od najjačih dekova (koji se doduše teško nosi sa Handlockom, mada možda uspe da ispegla taj match up kada ne bude morao da brine o hunteru više), uklonili su mu najteži match up. Ako bude postojao hunter aggro dek, leeroy će moći da se igra i na 5 mane bez problema, ukoliko bude potreban u takvom deku. Buzzarda mi deluje da su ishitreno i preterano nerfovali, kako ne bi rizikovali da imaju OP klasu koja se svima popela na nerve na Blizzconu. Verovatno se svi slažemo da je trenutno hunter najjači dek i verovatno su neki manji nerfovi bili neophodni, ali u poslednjih par nedelja pojavilo se dosta sitnih izmena u dekovima i taman su ljudi krenuli da provaljuju kako da se izbore sa njim i sad ovoliki nerf. Ne sitan nerf kao UTH sa 2 na 3 (svi koji su igrali tada huntera znaju da to nije uklonilo dek iz mete, nego miracle rogue i delimično zoo) nego krupan nerf jedne od centralnih karata u deku koja je izvor većine sinergija u klasi. Kako meni deluje, hunter sada može da postoji isključivo kao deathrattle aggro koji će da udara po faci još više nego pre, pobeđuje šamana i handloka i gubi verovatno od svih ostalih jer ne može da izdrži duže od 9-10 krugova u igri. Nervira me što su toliko uništili buzzarda, jer očigledno nemaju 3 blage veze šta žele da urade sa njim niti sa Hunterom generalno i sada verovatno do blizzcona imamo jednu klasu manje jer neće ništa više da rizikuju. I ovo ne pričam iz ugla zlatnog rexxara kome su uništili zvečku, huntera nisam igrao zadnja 2 meseca više od 2-3 igre, a šaman mi je pride verovatno omiljena klasa, pa me opet ovo sve jako nervira. Vidimo se za 10 dana u warrior mirror-u u fatigue-u, naoštrite sekire
×
×
  • Create New...