sa 11 godina si poceo da igras wow ... bravo ... moramo da te proverimo malo , koji je poslednji boss u zul amanu, i taktike za kaelthasa i al'ara reci pa cemo da vidimo
Poslednji BOSS je Zul'jin
Taktike za Kael'thas-a se ne secam skroz, ali napisacu ti ono cega se secam.
Al'ar:
Faza 1: Potrebno je 5 tankova, 3 na platformama za BOSS-a i 2 dole za adds (Tankovi koji su na platformama moraju da stoje skroz na ivici da bi dobili heal i da bi mogli da pokupe BOSS-a). RDPS na BOSS-a, MDPS na adds. MT Je gore na 1 platformi i kada MT pokupi aggro posle 30 sec BOSS uradi nesto od sledece 3 stvari:
1. Ostane na platformi 30 sec
2. Odleti na drugu platformu
3. Ode na centar sobe i iskastuje spell, kada to uradi tankovi koji su na platformama moraju da skoce dole, i brzo da se vrate na svoje polozaje kada platforme prestanu da gore. Posle tog spell-a BOSS ce otici na platformu 1 ili platformu 4
Ima jos nesto sa adds ali nzm tacno kako ide, pa necu da lupetam
Faza 2: Kada BOSS Umre, ozivece i opet sve iz pocetka. Tada pocinje timer za enrage koji traje 10 min. Najvazniji deo 2 Faze je plamen (U kojem obicno stoji 70% ljudi xD). Ako se nadjete u njemu bezite sto brze posto radi oko 2.5KDPS. Svakih 40 sec BOSS ce odleteti do vrha sobe i onda "pasti" dole kao meteor. Kada "padne" spawnovace se 2 add-a. Kada krene da "pada" kao meteor ceo raid mora da se rasiri, Jer svi znamo sta se desi u koliko ti meteor padne na glavu. Zamalo da zaboravim 2 tanka su potrebna posto ce BOSS istopiti armor jednog tanka na 1 min tako da ce drugii tank odmah morati da tauntuje BOSS-a
Kael'thas:
Faza 1: Spawnovace se 4 "Advisors"
1. Thaladred: Raid mora da se drzi dalje od njega, i da se rasire. On ce "uociti" nekoliko igraca i pratiti ih 10 sec
"Uoceni" igraci moraju da trce u krug dok RDPS Tuce BOSS-a
2. Sanguinar: Fear Ward na tank-a koji mora da odvuce BOSS-a desno. BOSS ce raditi AoE Fear svakih 30 sec
3. Capernian: Ceo raid mora da stoji na jednoj strani sobe, 2 lock-a u sredini sobe i jedan lock mora da odvuce BOSS-a na kraj sobe. 1 Lock je tankuje dok drugi stoji udaljen oko 30 jardi od BOSS-a da bi pokupio "nesto" (Ne secam se sta). Kada lock dostigne solidan aggro RDPS je nuke-uje
4. Teloncius: Njega tank povuce na levu stranu. On kastuje neko sranje na nekog igraca koji ce mu dati 1 min debuff koji ce ga "random" stun-ovati na 4 sec.
2 Faza: BOSS Spawn-uje 5 legendary weapons (Nzm tacno ko sta tankuje), sva oruzija treba da se tankuju na gomili i DPS reba da radi puno AoE DMG-a, Osim Bow-a i Axe-a (Ja msm)
Axe radi neki AoE DMG tako da se tankuje dosta daleko od ostatka raid-a. A Bow se tankuje na desnoj strani sobe zbog toga sto radi multishot. Rogue-ovi moraju da kikuju mace zbog toga sto se hiluje a potom shield jer ima najvise helta.
Faza 3: BOSS Spawnuje sva 4 "Advisors" (Faza 3 pocinje 2 min posle Faze 2). Thaladred treba sto pre da se ubije, jer je jako zajeban. Cim on umre RDPS ide na Capernian-a a MDPS Teloncius-a. kada oboje umru svi se prebace na Sanguinar-a
Faza 4: (Faza 4 pocinje 3 min posle pocetka Faze 3) Svakih 30 sec 3 igraca ce dobiti "Mind Control". 1 OT mora da pazi na fenixa i kada se on spawnuje da ga odvuce sto dalje od grupe i ubije ga. Kada fenix umre stvorice se jaje koje treba da se ubije sto rpe da se ne bi stvorio jos jedan fenix. Kael ce kastovati Pyroblast od 50K DMG-a na MT-a, MT moze da iskoristi shield da bi to "absorb" prvi put. Kael ce koristi i barijeru koja ima 100k helta i ona mora biti unistena pre nego sto on pocne da kastuje drugi Pyroblast. da bi rogue-ovi mogli da ga kikuju. Trevba paziti na svetlucava sranja na podu koja te ubiju u koliko stojis u njima (Klasika...DO NOT STAND IN FIRE)
Faza 5: (Faza 5 pocinje kada BOSS-u skinete 50% helta) U Sustini ista kao i Faza 4 samo bez Pyroblast-a, Umesto Pyroblast-a kastovace neko sranje za gravitaciju koje ce dozvoliti igracima da lete po sobi, Kada efekat tog spell-a prestane i svi slete "interupt" njegov kast i NUKE ga.
Namucio sam se sa pisanjem xD
Nemoj mi reci da je prethodnih 45 min prisecanaj i pisanja taktike bilo uzalud :O