Jump to content

Starcraft pricajte - slobodna diskusija


Recommended Posts

Taj Vajper je tako umobolna jedinica da ja nemam reči. Ekspanzija treba da donese hard kauntere, a ne jednostavno drugu opciju za čiz.

Kec je doneo Krosane, Dark Arkone, Lurkere, Valkire, a ovde je doneo jače Mute, one kretenske mine, Vipere, kao i one, isto tako kretenske, zakopavajuće majke. Baš loš gejm dizajn. To sve kada sam video, rekao sam gg.

Daleko najbolja - ne bih se složio. Dawn of War 2 i Company of Heroes 2 su 10 u glavu za SC2. Mislim da je poslednji C&C isto bio jako zanimljiv, ali je umrla igra jer se drastično razlikovao od onoga što je C&C franšiza pre toga bio pa se nije dobro primilo kod vernih fanova.

neka osoba glupak hehe

Link to comment
Share on other sites

Експанзија је донела велики помак у отварању код Протоса и у целокупном погледу на Зергове. Зерг може играти дефанзивно сада, када је то било могуће? MSC пружа Протосима могућност фокуса на развој технологије, Oracle нуди могућност напада на економију без Призме, а Tempest јесте јака контра Brood Lordima/Battle Cruiserima. Вајпер контрира (првенствено) Колосе а помаже и против Тенкова, док Мине неутралишу Муталиске, сасвим ефикасно. О Hellbatima нема потребе писати, осим тога да ми се промена у последњем печу баш-баш свиђа. Могућност за тако силовито уништавање економије у року од одмах мора бити условљена нечим, као што је сада условљена плавим пламеном. Swarm Host мења стил игре и мења мобилност за темељност, али не забрањује играчима да остану мобилни, било с Муталисцима, било са Зерглинзима. Вајпер је веома добра јединица, кастер као кастер, не капирам шта га чини „умоболном јединицом”. 

Не разумем само зашто је неопходно навести све то, када већ све и сами знате. 



Већ је речено - нико вам не држи пиштољ уз чело па да морате играти игру која вам не одговара. Brood War још увек постоји, игра је и даље добра, воља вам играти је. 

Ја ћу остати при томе да је SC2 одлична игра, као и да је експанзија донела (значајне) промене у начину игре све три расе. 

Link to comment
Share on other sites

Ako tvrdiš za pljeskavicu kod Džo-a da je dobra, malo fali težine tvojoj tvrdnji ako je pljeskavica kod Džo-a jedina pljeskavica koju si probao u poslednjih 5 godina.

Veruj mi, uprkos ovome što sam upravo napisao, i attitudu koji generalno gajim prema SC-u, nije moj predlog postavljen iz bilo koje namere da umanjim to što ti misliš da je SC super. Meni je sasvim shvatljivo da neko više voli to, neko nešto drugo, samo smatram da je uvek dobro probati nove stvari da bi ili otkrio nešto super, ili, u krajnjem slučaju, više cenio ono što već imaš. Eto, samo zato.

neka osoba glupak hehe

Link to comment
Share on other sites

Не, то само говори о томе да ми пљескавица код Џоа одговара, да је нисам пробао са свим додацима и да је сваки дан доживљавам на нови начин. Никога не убеђујем да је Старкрафт БОЉА игра од неке друге, само говорим зашто је Старкрафт добра игра на основу ње саме. Кажеш да нема стратешку дубину, да експанзија није донела ништа ново, ни једно ни друго једноставно није тачно, али то је мој став. Верујем да бих ја имао исти приступ разговору када би ме неко убеђивао да се вратим у WoW. Чуо сам да је у припреми Homeworld 3. То ме, нпр, занима због тога што сам играо Двојку, али не верујем да ћу је поредити са Старкрафтом, иако имају сличне механике. Нисам ни играо Brood War када је за то било време, те не поредим наставак с првобитном игром ни на квалитативном ни на естетском нивоу. 

  • Upvote (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

Ako se uporedi shta je doneo Brood War, i jedinice koje su uvedene, sa onime shto je doneo HotS, i jedinicama koje su uvedene, dolazi se do zakljucka da su u potpuno drugoj klasi. BW je bio doneo interesantne stvari, inteligentno smishljene koncepte i shto je najbitnije u zabavnim i uzbudljivim "game mechanics". HotS je doneo bedno smishljene jedinice koje su olicene u "come over here" zergovskoj jedinice. Posle 3 godine to je bilo najbolje shto su mogli da smisle? Za koji kurac oni primaju desetine i stotine hiljade dolara onda?

We must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most and that is the indifference of good men !

Link to comment
Share on other sites

Iz prica ljudi koji su igrali BW skapirao sam da je kontrola jedinica bila mnogo teza nego u sc2, pa su mozda zato uveli jedinice koje je lakse kontrolisali da bi vise ljudi uvukli putem gameplaya. Slazem se da mozda ima zabavnijih igara ali jednostavno sc2 je dovoljno interesantan i ima mnogo contenta tako da moze da pokrije Skorpionove budalastine i sl. Ne znam ni zasto ste ocekivali da dvojka nadmasi keca, nema tu mnogo prostora da se nesto bog zna sta smisli. 

  • Upvote (+1) 2

~~

Link to comment
Share on other sites

Не, то само говори о томе да ми пљескавица код Џоа одговара, да је нисам пробао са свим додацима и да је сваки дан доживљавам на нови начин. Никога не убеђујем да је Старкрафт БОЉА игра од неке друге, само говорим зашто је Старкрафт добра игра на основу ње саме. Кажеш да нема стратешку дубину, да експанзија није донела ништа ново, ни једно ни друго једноставно није тачно, али то је мој став. Верујем да бих ја имао исти приступ разговору када би ме неко убеђивао да се вратим у WoW. Чуо сам да је у припреми Homeworld 3. То ме, нпр, занима због тога што сам играо Двојку, али не верујем да ћу је поредити са Старкрафтом, иако имају сличне механике. Нисам ни играо Brood War када је за то било време, те не поредим наставак с првобитном игром ни на квалитативном ни на естетском нивоу. 

Fair enough, suit yourself. U svakom slučaju - lepa diskusija. Zahvaljujem i over & out. :)

  • Upvote (+1) 1

neka osoba glupak hehe

Link to comment
Share on other sites

Blizzard je napravio golo govno od igre sa Diablo trojkom, totalno razočarenje, ali kenjati po sc2 je čist hipsterizam ''stare škole''. Igrao sam ja u ono vreme sve sve blizz igre za kojima se danas plače, i bez trunke problema mogu da kažem da je sa starcraft dvojkom isporučen vrhunski kvalitet i zabava je podignuta na viši nivo. Jedina mana koju za sada mogu da im nađem je kampanja u ekspanziji ali isključivo u nekim elementima, nekako je uprošćena u odnosu na kampanju iz WoLa.

  • Upvote (+1) 2

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 
Радоје Домановић - "Страдија" 1902. -

Link to comment
Share on other sites

I u C&C-u je, ali nećeš reći da je C&C bila mikro igra. To je kao kada porediš LoL i Dotu. Obe su MOBA igre, samo je jedna zabavna za gledanje i igranje, a druga nije, ali za obe možeš reći da treba skilla i timskog rada, i naravno da će neko preferirati onu dosadnu, ali jednu igra 15 miliona ljudi (i nije imala head-start), a drugu značajno bedniji broj.

neka osoba glupak hehe

Link to comment
Share on other sites

Да ли је то само мој рефлекс у питању или се кежуал-френдли игра сматра бољом због тога што је кежуал френдли?
И ја свашта питам, чињеница да си рекао „Моба” ми довољно говори. 

Link to comment
Share on other sites

Od kada "zabavnija za igrati i gledati" znači kežual? Zašto ne čitate šta je napisano nego izmišljate šta sam rekao?

 

I šta ovo znači?


И ја свашта питам, чињеница да си рекао „Моба” ми довољно говори. 

neka osoba glupak hehe

Link to comment
Share on other sites

Није Лига кежуал зато што је забавнија за играње и гледање већ је забавнија за играње и гледање зато што је кежуал. 

 

Термин „Моба” користе људи који су или наклоњени Лиги/Риоту или је Лига прва Dota-styled игра коју су почели играти. Нема потребе да распредамо о томе на теми о Старкрафту, иако је Еон од кога је настала Дота од које је настало све остало првобитно био мапа у Старкрафту, као и део (Aeon of Strife) приче у Старкрафту. 

Link to comment
Share on other sites

Ja igro Dotu od ranog početka, ali je Liga po gejm dizajnu deset u glavu za sve drugo slično tome, sa kriter bafovima, brzim teleportovanjem kući, zmajem, baronom i sijasetom spellova koji se mogu izbegavati, ili su vrlo atraktivni skillovi poput lasera, džampova itd. Jednostavno je deset u glavu za se druge MOBA igre (zamisli, ceo svet ih zove MOBA igre), pogotovo zato što nema nekih usranih mehanizama poput dugačkih stanova, heroja koji su super na početku a beskorisni u lejt gejmu itd. Gejmplej je fluidan, lako i brzo se komunicira sa timmejtovima i sve je vrlo elegantno rešeno. Ne igram je (probao sam malo, ali nemam sada vremena da se udubljujem i u tu igru), ali je redovno gledam, dok usput overavam i druge pokušaje i klonove. 

Igra u kojoj će se podjednako zabavljati lik koji je peti put seo da se igra i koreanac pro gejmer predstavlja dobar gejm dizajn. Igra u kojoj će se super zabavljati neko ko je clueless o igrama, a neće onaj koji je ozbiljan gejmer predstavlja kežual igru. 

  • Upvote (+1) 1

neka osoba glupak hehe

Link to comment
Share on other sites

Агресивно финансирана кампања је агресивно финансирана кампања. Толико што се тиче имена жанра. На страну што Моба означава СВЕ (али СВЕ ДО ЈЕДНЕ) мултиплејер игре које се играју на интернету против других људи.

Ако мислиш да Дота има хероје који су бескорисни на крају игре, вероватно је ниси дуго играо, или се ниси удубљивао. Зависи само од тога шта ти сматраш „корисним” и да ли је бити кери једина корисна ствар у игри. Можемо рећи да се твоја и моја дефиниција кежуал игре не поклапају, у најбољем случају, али Лига јесте кежуал игра-френдли игра која користи поједностављене механике Доте. (и у Доти имаш телепорт, али не увек, у Доти постоји додатна механика у лејновању, магије које се могу избегавати нису ништа ново, можда их Лига циљано потенцира). 

Edited by MarcusGaius
Link to comment
Share on other sites

https://en.wikipedia.org/wiki/Multiplayer_online_battle_arena

Multiplayer online battle arena (MOBA), also known as action real-time strategy (ARTS), is a sub-genre of the real-time strategy(RTS) genre, in which often two teams of players compete with each other in discrete games, with each player controlling a single character through an RTS-style interface. It differs from traditional RTS games in that there is no unit construction and players control just one character. In this sense, it is a fusion of action games and real-time strategy games. The genre emphasizes cooperative team-play; players select and control one "hero", a powerful unit with various abilities and advantages to form a team's overall strategy. The objective is to destroy the opponents' main structure with the assistance of periodically spawned computer-controlled units that march towards the enemy's main structure via paths referred to as "lanes".


http://en.wikipedia.org/wiki/Casual_game

casual game is a video game targeted at or used by a mass audience of casual gamers. Casual games can have any type of gameplay, and fit in any genre. They are typically distinguished by their simple rules and lack of commitment required in contrast to more complex hardcore games.[1] They require no long-term time commitment or special skills to play, and there are comparatively low production and distribution costs for the producer.

 

 

Ne znam šta bih ti rekao...

neka osoba glupak hehe

Link to comment
Share on other sites

О називу сам ти рекао, агресивно финансирана кампања убира плодове. Нема потребе да причамо о томе. Прихватљивији ми је и „Дота” као назив жанра, јер је све кренуло од Доте, иако, искрено говорећи, цео тај жанр и даље називам AoS, јер нисам рођен јуче. Маркетиншки потез конкурента не сматрам валидним, но, добро, то је моје мишљење. И то нема везе с тиме што је Лига поједностављена (dumbed down) верзија Доте која се појавила у тренутку док је Дота постојала само у Воркрафту, била боља од јадне копије Доте (ХоН) и пограбила сав простор јер је издавач само добар капиталиста, ништа више. 

They are typically distinguished by their simple rules and lack of commitment required in contrast to more complex hardcore games.
 They require no long-term time commitment or special skills to play. - све си рекао, ни сам не бих описао Лигу боље. Лига не захтева време, партије су релативно кратке (краће од Доте, свакако), сваки херој има увек телепорт, лечење, успоравање, шта-већ-још-има (знам да нема све одједном на располагању, али у синергији са стаблима талената нема ни потребе), нема ускраћивања искуства за хероје. Проблем је и ајтемизација у Лиги, јер ако сваки херој може бити кери и сваки херој може подржавати чему онда нови или другачији хероји? Направи једног хероја, стави тридесет магија уз телепорт, па нека људи бирају таленте и магије на почетку сваке партије, и идемо. 

Link to comment
Share on other sites

Izguglaj reč "hipster" pre nego što je upotrebiš ponovo, molim te.

Takođe, izguglaj reči "micro" i "strategy" kako bi spoznao elemente igre u kojima dvojka falluje short u odnosu na keca. ;)

 

Evo tebi jedan prost savet, odgledaj sve top5 nedelje epizode na wcs kanalu, kratke su i zanimljive, a ni nema ih mnogo pošto su počele sa emitovanjem tek pre 2-3 meseca. Kristalno lepo će da vidiš svu lepotu igre i svo bogatstvo mikra, multitaskinga i raznolikosti strategija koju pruža igra.

 

  • Upvote (+1) 1

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 
Радоје Домановић - "Страдија" 1902. -

Link to comment
Share on other sites

They are typically distinguished by their simple rules and lack of commitment required in contrast to more complex hardcore games. They require no long-term time commitment or special skills to play. - све си рекао, ни сам не бих описао Лигу боље. Лига не захтева време, партије су релативно кратке (краће од Доте, свакако), сваки херој има увек телепорт, лечење, успоравање, шта-већ-још-има (знам да нема све одједном на располагању, али у синергији са стаблима талената нема ни потребе), нема ускраћивања искуства за хероје. Проблем је и ајтемизација у Лиги, јер ако сваки херој може бити кери и сваки херој може подржавати чему онда нови или другачији хероји? Направи једног хероја, стави тридесет магија уз телепорт, па нека људи бирају таленте и магије на почетку сваке партије, и идемо. 

Tako je, zašto bi se recimo Zerg igrao na 10 različitih načina, kada možeš da imaš jedan, ili maksimum dva odgovora na svaku situaciju. :) Ono što je boljka Starcrafta 1 i pogotovo Starcrafta 2 je što si primoran na neke stvari (tipa u ZvZ si u kecu MORAO da ideš na Muta/Ling kombo), a ono što je prednost LoL-a je što od jednog te istog heroja možeš da napraviš nekoliko različitih bildova te da se prilagođavaš kroz partiju (zamisli, nije bitno samo ko će koliko brzo kliknuti nego zapravo i to da proceni kakva je situacija na betlfildu i kako možeš da odgovoriš na nju - zapravo korišćenje mozga!!!).

 

"A game is a series of interesting choices."

-Sid Meier

 

vo tebi jedan prost savet, odgledaj sve top5 nedelje epizode na wcs kanalu, kratke su i zanimljive, a ni nema ih mnogo pošto su počele sa emitovanjem tek pre 2-3 meseca. Kristalno lepo će da vidiš svu lepotu igre i svo bogatstvo mikra, multitaskinga i raznolikosti strategija koju pruža igra.

 

Osim broja 1 nisam ništa kreativno video, a i to je fora iz keca, samo kreativno ovde iskorišćena. :)

Vrh mi je da se posle 15 godina Starcrafta neko oduševljava time da je neko dropovao nešto na tenkove, ili da je neko dropovao nešto na više od jednog mesta.

  • Downvote (-1) 1

neka osoba glupak hehe

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...