Jump to content

Quake 2 MusicFromHDD Mod


Recommended Posts

Ovako, svi znamo da je Quake 2 imao sjajan soundtrack koji je baš fino dizao atmosferu pri pucnjavi. Međutim, pošto onomadašnji kompjuteri nisu bili dovoljno jaki da obrađuju 3D grafiku i istovremeno dekompresuju zvuk, sav soundtrack je dolazio u obliku audio trackova na instalacionom CD-u, pa je CD plejer puštao zvuk a kompjuter se bavio igrom.

Tu se javlja više problema:

- Morate držati ubačen CD da bi ste čuli muziku

- CD mora biti u prvom optičkom drajvu (onom sa najmanjim slovom)

- CD zvuk mora biti odmjutovan u Volume Controlu

- Novija reizdanja Kvejka 2, uključujući i ono koje dolazi kao bonus disk uz Quake 4, jednostavno ne sadrži audio staze na disku, tako da od muzike nema ništa.

Pošto svi gornji razlozi smaraju, rešio sam da napravim nešto opšte korisno :)

Karmak je objavio izvorni kod igre još odavno, a pritom sam uspeo da iskopam disk sa Visual C++ 6.0, tako da vam ponosno predstavljam

Quake2 MusicFromHDD Mod [:D]

U principu, sve CD audio pozive sam zamenio sa rutinama koje puštaju muziku iz WAV fajlova, ali tako da za igru sve ostane koliko je to moguće "transparentno", što bi rekli.

Ono što je prvo potrebno da uradite je da nađete svoj instalacioni CD Kvejka, ubacite u drajv, i u bilo kom programu za grebovanje muzike skinete sve audio staze (trackovi 02-11) u čistom WAV nekompresovanom obliku (znači NE mp3!). Potom sve fajlove ubacite u Kvejkov folder. Imena fajlova moraju u imenu sadržati broj odgovarajuće staze na disku, i moraju biti u formatu Track02.wav, Track03.wav itd, kao na slici:

quake2_mfhdd_alpha_pic.gif

Generalno, mogao bih da napravim da bude malo fleksibilnije po ovom pitanju, ali je izvorni kod pisan u čistom C-u, a tu je žongliranje stringovima krajnje jebeno.

Rado bih okačio sve pesme za one koji više nemaju disk, ali mi je upload spor, a tu je i legalan catch :) pesme su i dalje pod kopirajtom, a trudim se da ovaj mod ostane nice & clean.

Prvi korak da ustanovite da li je sve u redu jeste otvaranje konzole u glavnom meniju, gde bi između ostalog trebalo da piše "You are using Quake2 MusicFromHDD Mod", a takođe kad krenete novu mapu ili nivo, otvorite konzolu i proverite šta piše (prijaviće da li je našao ili nije našao odgovarajući WAV fajl) i naravno poslušajte da li se sve čuje kako treba. EXE je kompajliran iz izvornog koda v3.20 tako da bi trebalo da radi i u multiplejeru, mada nisam isprobao.

Sve primedbe, pohvale, novčane uplate :) i naročito prijave bagova i neželjenih situacija su dobrodošle, kako bi od ovoga zaista ispalo nešto. Mod se trenutno vodi kao "Alpha" iz prostog razloga što nemam vremena temeljno da testiram, ali sam za desetak minuta igranja ustanovio da menja fajlove isto kao CD staze i da sve na prvi pogled radi kako treba.

Prvu verziju skinite OVDE.

edit: lol, zaboravih da kažem da kvejkov EXE treba da zamenite sa ovim iz arhive, al to ste valjda shvatili :D

Edited by voodoo_
Link to comment
Share on other sites

khm [:)]

zadnja verzija sorskoda je 3.21 a ne 3.19 sa kojom ti radis

Quake 2 3.21 Source Code

The full source code to Quake II version 3.19 was released under the terms of the GPL on December 21, 2001. Version 3.21 followed later.

Since the release of the Quake II source code, several Third-party update projects to the game engine have been created; the most prominent of these are projects focused on graphical enhancements to the game such as Quake2maX, EGL and Quake II Evolved. The source release also revealed numerous critical security flaws which can result in remote compromise of both the Quake II client and server. As id Software no longer maintains Quake II, most 3rd party engines include fixes for these bugs. The most popular server-side engine modification,R1Q2, is generally recommended as a replacement for the 3.20 release for both clients and servers. The most widely used engine modifications as of 2006 appear to be R1Q2, AprQ2 and EGL, with a large majority of users still using the original 3.20 release.

Quake II From Wikipedia, the free encyclopedia

nisam probao muziku jer je tvoj kvejk neigriv = nisi resio problem mouse acceleracije pod win xp [8D]

Mouse Acceleration Solved!

a ionako koristim komandu iz R1Q2 s_ambient "0" koja iskljucuje ambijentalne zvuke na mapama tako se cuje samo protivnik [8D]

lepo sto si se na desetogodisnjicu kvejka dvojke setio da uradis nesto za unapredjenje

ali mislim da vec hoces da unapredis kvejk uradi to na nekom savremenijem ili kvejk modifikaciji koja se igra

svi source za sve verzije R1Q2

bilo bi lepo da 'optimizujes' kvejk 2 za coreduo 2 [:D]

gj [8D]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...