Lightning's Blade....

Rake

ja ne mogu da ti dignem taj server sigurno, ne kapiram shto se ovde zhalish ?

You are missing point tho...,zabole me sto je server down ali me nervira to sto ga nisu stavili na spisak... ja nisam siguran da ni u ovi u Blizzradu mogu da ga podignu a kamoli ti....but whatever you cant fight it ....you know why...?Because its BLIZZARD!!!

Edited by Rake

upravo to, tako da je i ovaj topic pointless ;]

"pointless" nije prava rec...znas koja je...?CORUPTION and how to throw money away..pre neki dan na TV je bilo nesto o WOW-u o tome kako kompanija Blizzard ima negde oko 5 000 000 korisnika(incredible isnt it?) i da zaradjuje vise od svih kompanija koje prave myltiplayer igrice...where is this world going..

verujem da ce nam produziti jedan dan :)

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

talking just about WoW or what...moja kritika je bila upucena samo WoW-u za ostalo  nemam nekih zamerki....(bar ne vecih) za myltiplay igrice koje se ne placaju mesecno ne treba ni  imati zamerke ...al za ovu drugu vrstu...ooo itekako

ajde reci iskreno ima li boljeg MMOa od WOWa?

izvala ....aj ljudi probajte da se uloguje te sad posto sam ja uspeo ne znam kako...

jos plus pitam prijatelja na Lighting's Blade-u on opusteno kaze da je na njemu vec 2-3h...LOL!!!inace ja sam uspeo tako sto sam bez veze ukucao pogresnu lozinku pa zatim pravu i zatim je usao...

ma ulazi i nama :) ali sa pingom 1000+

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!