http://www.battle.net/tournaments/season3/brackets.shtml

obratite paznju na aziju oO

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

[21:00] <vudu> jebacemo svi

sweet treba da prodje fova prvo, shto ne verujem da ce da se desi, a u drugom kolu pobednik sweet/fov vs lucifer, i onda pobednik na lyn/check , zajebano.

Evropsko finale se zna, ToD - Grubby, ToD ce da pochisti pod frogom ili dizelom, jedino mozda moze da ima neku frku vs bjarkea, koji je najbolji u mirroru, gde je tod najslabiji. Donji deo, Grubby izbacuje Rholle-a i insa, Didi fixa i satiinija, ali ce grubby da odvali didija.

Hajli jel si ti naslednik vidovite zorke ili shta ?!

more funny jokez plz!

more funny jokez plz!

da ali od zeroxa i goge [:D]

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

Hajli je realan, frog nema sanse protiv Toda, kao ni Tod protiv Grubby-a.

kao ni svi vs grubbyja

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

Sorry guys na neupucenosti koji od njih je tu Frog... mislim pod kojim nickom igra...a koji je gruby?Jel tod Ghenghis-Kan?

kan je valjda tod a grubby alanforD

a frog su sve crtice

logout nesreco,prekini da me smaras vise da ne bi bio prisiljen da dodjem na tur 4tog :)

offtopic-znao sam da cu te iscimati, vristim odsmeha [:D] , majok neidem na toor verovatno tako da mozes jedino da banes na zlatibor,a ne zbog obracuna nego for fun :)

sweet treba da prodje fova prvo, shto ne verujem da ce da se desi, a u drugom kolu pobednik sweet/fov vs lucifer, i onda pobednik na lyn/check , zajebano.

Evropsko finale se zna, ToD - Grubby, ToD ce da pochisti pod frogom ili dizelom, jedino mozda moze da ima neku frku vs bjarkea, koji je najbolji u mirroru, gde je tod najslabiji. Donji deo, Grubby izbacuje Rholle-a i insa, Didi fixa i satiinija, ali ce grubby da odvali didija.

ne da je sweetonja prosao kroz nejga :) nego ga je pregazio 2-0 :)

Ma Pusite Ga KraLjU Vladici Ekekekke :D :P :

ko je sad u pravu a? :)

bedak shto nisi uplatio za turnir, pa ne igrash [:D]