badnick Posted December 4, 2005 Report Share Posted December 4, 2005 kupio sam ga pre nekih god dana.da se odma razumemo imam garanciju,ali je servis daleko,a i ne bih da me namagarche iako odem da sam ja neshto sjebo... od pre nekih 2meseca pochele su da mi se pojavljuju crte na ekranu.u poslednje vreme sve chesce i chesce(ponekad zauzmu i ceo ekran).nikako da izvalim zbog chega,kada.jedino sam izvalio da ne vole belo:)dakle ne idu preko dela ekrana gde je belo(najcesce).probao sam da ga odmagnetisem ,ne vredi.iskljuchim na par min,ne vredi.menjo refresh rejt,ne vredi... o chem se ovde otprilike radi? Quote salt wat fish fresh wat fish? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stalja Posted December 4, 2005 Report Share Posted December 4, 2005 (edited) Da li si monitor probao na nekom drugom kompu? Edited December 4, 2005 by stalja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
badnick Posted December 6, 2005 Author Report Share Posted December 6, 2005 ergh nisam...moracu da probam...mada mislim da je nepotrebno... ne mogu da nadjem garanciju:((( dakle niko nema ideju o chem se ovde radi? Quote salt wat fish fresh wat fish? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoolok Posted December 6, 2005 Report Share Posted December 6, 2005 A kako izgledaju crte? Moguće je da ti nešto pravi smetnje, probaj prvo sa novim kablovima za monitor. Quote Everything's just fine. Link to comment Share on other sites More sharing options...
badnick Posted December 6, 2005 Author Report Share Posted December 6, 2005 uf jako moguce s obzirom da je kabl pritisnut uz zid stolom crte su sive providne,kao shto rekoh ponekad nisu crte,nego ceo ekran "posivi" shta bi josh moglo da prouzrokuje takve smetnje? dakle kad budem trazio kabl,trazim kabl za moj model monitora,ili nije bitno? kolko mozh da koshta? hvala ti:) Quote salt wat fish fresh wat fish? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoolok Posted December 6, 2005 Report Share Posted December 6, 2005 Ma tražiš samo VGA kabel, pod pretpostavkom da je kabel koji napaja monitor ok. Ako nije, onda tražiš (i) kabel za napajanje. Nemam pojma koliko koštaju, ali nisu baš nešto skupi :) Quote Everything's just fine. Link to comment Share on other sites More sharing options...
C@sper Posted December 9, 2005 Report Share Posted December 9, 2005 Jesu li ti crte horizontalne u pravcu foldera (ili shorkata)pa na desno i kada povlacis kursor misa crte idu za strelicom ili nesto drugo? Quote www.polovniracunari.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
badnick Posted December 10, 2005 Author Report Share Posted December 10, 2005 ^tako neshto otprilike.mozhda chak i isto josh nisam kupio kabel Quote salt wat fish fresh wat fish? Link to comment Share on other sites More sharing options...
C@sper Posted December 10, 2005 Report Share Posted December 10, 2005 Ako su ti problemi te prirode onda nije u pitanju kabel vec fabricka greska iliti hladan lem koja se javlja kod Samsung monitora, ja sam od serije 20 monitora imao na cak 5 isti problem samo sto su se javljali povremeno neki u garanciji neki kasnije ali svi u prvih 15 meseci koriscenja, i onda kad ga malo "cusnem" on proradi neko vreme pa opet. A posto ti je u garanciji jedini lek je da to nosis u servis, ja sam cekao i do 30 dana na opravku ali sa slanjem (put). Quote www.polovniracunari.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 11, 2005 Report Share Posted December 11, 2005 probaj da promenish steker za struju,za monitor naravno ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
badnick Posted December 14, 2005 Author Report Share Posted December 14, 2005 kablovi nisu pomogli nosim na servis.koji sam user,juche nashao garanciju(posle 2 nedelje trazenja) a istiche u subotu:) Quote salt wat fish fresh wat fish? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.