prebacivanje itema ,kinte itd.?

el.Sendador

vako:imam dosta likova od 20 do 40 lvl ,znaci sa svakim sam probo ostavljao sate, zivot itd. i odlucio sam se naravno za najaceg na igrici ud rogue-a znaci najaci je

e sad me zanima kako da sa drugih likova posaljem vredne iteme kintu itd na ud rogue-a posto njega budjim do maxsimuma trenutno sam lvl 23

znam da je glupo pitanje ali nikad se nisam bakco oko prodaje itema kupovine prebacivanje itema itd. al ajde plz help?

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

ako su na istom serveru i u istoj frakciji , send mail to that char from your char ... simple as that ;)

Is the destiny of mankind controlled by some transcendental entity or law? Is it like the Hand of God hovering above? At least it is true that man has no control, even over his own will

jesu na istom servru,znaci samo da idem send mail na ime drugog lika i ubacim item i to je to,a sa drugim likom idem samo da primim postu?

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

Imas likove od 20 do 40 lvl  i nikada nisi poslao mail,bez ljutnje ali sta si ti igrao uopste?

imam prijatelje u igri i wisperujem ih ako bas nesto treba da mu dam idem na trejd

tako da mi mail uopste ne treba niti sam ga ikad koristio,samo je vazno da ja znam sve questove od 20-40 lvl sa svima a sa ovim cu lako i nisam od onih ljudi koji znaju da posalju mail i jos neke skracenice i gluposti (bespotrebne) a imaju lika max 15lvl

i ovaj sam topic otvorijo da proverim dali radi to sam mailom jer sam predpostavio da se to preko maila ali nisam uspeo prvi put jer sam slao samo soulboundovane iteme (sad znam da nemogu)

thx svima

evo ja sebe smatram covekom od poverenja samo ih daj meni i svi bi trebalo itemi da ti budu uredno vraceni,samo koji ti je nick da nepobrkam [:D]

vidi ti se u ocima da si pravi postenjacina :)