undead rogue

el.Sendador

isprobavajuci svaku rasu duze vreme dosao sam do undead roque

sada me interesuje kakve on ima sanse protiv warriora?

da i sta je njemu najbolje izuciti od profesija nesto ekonomicno sto daj brdo kesa i veoma korisno za samog lika?

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

Joj bre sad si opet poceo raspravu :))Profesije..hmm Vrlo koristan engi al ces slabo para imati sa tim...koristan i lw i moze bude para...alch isto koristan i opet moze da bude para....I DA rogue moze da dobije warra...tesko ali moze...ja sa rougom kad dobijem warra ostane mi tipa 5-35% helta tako da sam posle to okrsaja relativno beskoristan..uglavnom izbegavam warre i idem na clothove iza i napravim haos al kad mora mora se :)

Mrzi me...

Axaxxaxaxaxax :)))Aj da ne ode ovo u off topic ali warr bije palu(barem moj war) :)E sad da nastavimo i da odgovaramo coveku...pazi ako oces uzmi 2 gathering profesije i onda ces imati brdo para a qpuj iteme,potione i sta god ti treba :))posle oko 40 lvl baci recimo skining i uzmi engi posto je do jaja koristan(bar sam ja tako uradio samo sto sam ja imao skining i lw pa sam dropovao lw)

E da uzmi mining/herba skining ...mining/herba je kewa ali mozes da trackujes samo jedno tako da je to boolja :)

Edited by Chodah

Mrzi me...

znaci da izucim 2 gathering profesije , a kako posle mogu da odbacim jednu?

thx

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

E pa zajedno samo ako je dobar a ovi boolje...e taj gatherer samo pamti lokacije na kojim si kuckao/ceprkao bilje on ne prati oba posto bi to bash bilo imba onda :))

Pa lepo odbacis ko bilo koju profesiju...pritisnes "K" nadjes to sto oces da odbacis i imas mali crveni kruzic pore...e onda kliknes na kruzic i onda kliknes yes :))

Mrzi me...

E pa zajedno samo ako je dobar a ovi boolje...e taj gatherer samo pamti lokacije na kojim si kuckao/ceprkao bilje on ne prati oba posto bi to bash bilo imba onda :))

Pa lepo odbacis ko bilo koju profesiju...pritisnes "K" nadjes to sto oces da odbacis i imas mali crveni kruzic pore...e onda kliknes na kruzic i onda kliknes yes :))

kk onda izucim drugi i sa gomilom para onda juris :)

samo jbg sto moram posle novu profesiju da skilujem dok ne osedim :)

thx

^^skonto :)