patch enGB 1.7.0-1.7.1

Undenis

ja sam nasho na 3dgames 1.7.0-1.7.1 samo se nadam da ce biti prava verzija.josh nesto u vezi pirata. na onom serveru www.abcwow.net pise da su patchevi 1.6 i 1.7 samo za taj piratski wow i da neko ko hoce da igra na piratskom serveru treba da skine neki patch od ta dva ili oba?pa onda treba da ih nadogradi na prethodne verzije wow originala ili sta?

2 moja ortaka hoce da igraju pirata pa im tu neso ne ide kako treba,a nece nijedan od njih da se registruje na klanrur pa su mene zamolili da to brzo zavrsim-sve zavisi od vas posto ja o piratima nemam pojma-:))

ajd plz neka neko da link za1.7.0-1.7.1 plz ili neko sa dobrim protokom neka uploaduje

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

Provereno taj patch nema kao standalone.

sta sad, da skinem 1.7.1-1.8.0 iako nemam 1.7.1 neko 1.7.0 mozda ce da krvlja :)

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

Da ti skratim muke, imas na blizz forumu link za 1.7.0 - 1.7.1, ili ako hoces mogu da to posaljem ja na mail [:)]

ajde okaci na http://www.yousendit.com/ plz

(kako nema dobrodusnih ljudi kao ja d nekom pomognu,vec pet puta vicem oceli se neko setiti da da link)

ej pronasao sam patch 1.7.0-1.7.1 evo link http://s44.yousendit.com/d.aspx?id=2QSPZ46...B013SWGFQU2VXSP

ali imam problem ja ovo ne znam da instaliram tj nije u pravom formati ,neko mi rece nesto treba da se renamuje pa onda da se pokrene preko bnupdatea ali ja to nisam uspeo ako neko pokrene plz neka objasni

ej pronasao sam patch 1.7.0-1.7.1 evo link http://s44.yousendit.com/d.aspx?id=2QSPZ46...B013SWGFQU2VXSP

ali imam problem ja ovo ne znam da instaliram tj nije u pravom formati ,neko mi rece nesto treba da se renamuje pa onda da se pokrene preko bnupdatea ali ja to nisam uspeo ako neko pokrene plz neka objasni

I ja sam skinuo a ni je neznam sta treba raditi sa 1.7.0 to 1.7.1MPQ patch

Kopiraj fajl u wow rut direktorijum, onda pokreni BNUpdate i to ti to.