Konter Strajk!

Sta, pa nije sramota kad ne znas da lepo pitas da ti ljudi objasne... ;)

@minisuba:

Otpor?

liek OMGWTF??!!111?

n00b :PPP

FZ: I have a message to deliver to the cute people of the world...if you're cute, or maybe you're beautiful...

there's MORE OF US UGLY MOTHERFUCKERS OUT THERE THAN YOU ARE!! So watch out.

konterstrajk.jpg

[roflmao]

Ja i minisuba smo bili na ts kad smo ovo videli bukvalno sam plako od smeha stomak me jos uvek boli

Priceless;)  [:D]

ma to je neki lozac,vidi mu avatar,mada ako je really meni ga nesto zao :)

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

Evo najjacheg komentara

HHAHAHA Owo ti je naj jache malac

ZA konter-strajk ti treba obicni KONTENJEr , Sa onim sto drzi case kad se otvori.. Kako on ose zove ?? Ono sto cigani naj cesce koriste.. Aaa ja CD-ROM. Treba ti jedan CD, Koji mozes kopiti na PIJACI ili u svim MESARSKIM RADNJAMA. Ne zaboravi kupiti tosteraturu i popravi literaturu.. u tebe ce graficka podrzati ako je od 128 MB..

Samo treba ti konekcija.. Najbolja je ona kad serpe spojis na racunar i pocnes udarati sam glavom od monitor da bi je ubrzo..

Sad mi je zao shto sam procitao komentare :) Nisam ni sanjao koliko normalnih ljudi dolazi na ovaj RUR kad bacim pogleda na ovaj bosanski forum :D Penal im bash i nije najjacha strana, bash bih voleo da se neko setio i to stavio ovde :)

Edit : E ovo nije loshe :)

http://www.gamers.ba/procitaj.php?forum=14&id=4383

Edited by Mario^^