Gde SADA kupiti WOW

Targa

plato

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

pa ne znam naruci preko interneta ili neka ti blizz posalje key a cdove imas de oces

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

E targa ubedaci se ti..ccc evo da cu ti ja moj us wow da picis dok ne nadjes eu  [;)]

(Kukulele)

sta ti imas us?

Evo jedna proverena informacija. Na banovom brdu u knjizari Mikro knjiga 100% imaju WOW. Pre 20 minuta sam video u izlogu. Znachi nemam pojma koliko im je josh ostalo, ali bar jedan primer imaju sigurno (taj iz izloga [:D] ).

Cena 4000 dinara.

Takodje imaju i game card za 60 dana igranja, cena 2600 dinara.

Eto pa mozda nekom pomogne...

Da dobio od tetke koja zivi tamo..jbg nisam znao da ima razlike...pa na us serveru mi main lik zato sto sam je dobio 3 meseca pre nego sto sam qpio eu wow  [:p]

pa kakva je razlika nemozes da igras na eu serverima?

da li ja istina da ima sad ima wow u onoj knjizari kod platoa(ne extr) sa nekom karticom za dodatnih mesec dana igranja?ubise trazeci treba da kupim 3 a nema nigde.mikro,piramida,plato nema

U petak ili subotu bi trebala da mi stigne jedna tura od desetak komada iz Madjarske pa ako nekome treba... Cena 50 Eura... 063539491 Goran.

da li ja istina da ima sad ima wow u onoj knjizari kod platoa(ne extr) sa nekom karticom za dodatnih mesec dana igranja?ubise trazeci treba da kupim 3 a nema nigde.mikro,piramida,plato nema

E prolazim ja pored platoa na studentskom trgu i stvarno vidim wow sa 60dana game card u izlogu.Naravno nisam usao da pitam koliko je, vec imam jedan :D