sta je sa replay-om grubby vs rista

Valjda je bio LT i Grubby igrao rdm,ali mu je pao orc i Rista ga sabio ne secam se sada davno je ovo bilo...

da i tada je rista koliko se nevaram bio u formi a sad...

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

Gledao sam replay, imam na kompu, koliko se secam to je bila 3. partija kada je Grubby pravio TC i Wich Doctore i malo je falilo da dobije Ristu.

ne bih se slozio sa tobom. Grubby je napravio samo jednog wich doktor-a i koje "malo je falilo da dobije ristu" (mozda da mu nije unistio altar) podgledaj opet i vidi sa cime je rista dosao u njegovu bazu a on ima shaman-a i th

ne bih se slozio sa tobom. Grubby je napravio samo jednog wich doktor-a i koje "malo je falilo da dobije ristu" (mozda da mu nije unistio altar) podgledaj opet i vidi sa cime je rista dosao u njegovu bazu a on ima shaman-a i th

Hoces da kaze da je dao sve od sebe? Koloko sam zapamtio, Grubby je na pocetku partije rekao da je umoran, a Rista je rekao, to mi je dobra prilika. Mislis da se nije zezao? Da su igrali u neke pare, jedinicu mu ne bi ubio. A dobio je Ristu kada je pravio wich doctore i shamane.

pa nije se bas ni zezao grubby,a rekao je u jednom intervju da nikad ne sabija ladder kad je neraspolozen

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

Brate ako je ono grubby bio.. ja neznam...onaj lik je sve samo ne gruby...mislim do jaja je rista ali onaj lik nema veze sa vezom ....apm mu je 140 a na grubyjevim repovima prosecno 190-200...drugo lik gradi shamane u miroru...ae bar da je imo master pa da kazemo -.-

[:D]

lol grubby se nije sprdao vs riste koji vam je kurac pa i grubby gubi, inace i prethodne partije kada ga je grubby dobio mislim da je igrao castere, sta vise grubby je ponekad igrao kastere i u nekim vaznijim mecevima a sigurno ih nije igrao zato sto su losi, jednostavno rista ga je dobro kanterovao i dobio