Jump to content

shta je blizzard ovim hteo da kaze?


Sajro

Recommended Posts

[sERVER] Beginning rolling restarts shortly, due to some confusion, we apologize for the late start with this. - ne kapiram, shta su ovim hteli da kazu?! koj tardovi, zar nije lakshe retji "we are restarting server in XX:XX, sorry" nego "beginning rolling restarts..." bla bla.

Link to comment
Share on other sites

pazi mozda im je lakse retji restart server in bla bla ali zasto se to radi kada nije sreda :D.... mada mozda su nesto sjebali pa sad nabrzaka sredjuju :D

Edit: posle par minuta proradio je Daunmaul bez nekih razlika u odnosu na pre restarta...

Edited by MarkoL
Link to comment
Share on other sites

Meni nije jasno kako je uvek Skullcrusher jedini server koji ode offline, ne dok je maintanance, nego onako random, i niko se ne moze logirati po 3 sata. Ponekad i Stormreaver, Bladefist i Shattered Hand su u isto vreme down, ali Skullcrusher UVEK (A u sredu smo imali MC raid :P, bas kad je Skull bio down)

Link to comment
Share on other sites

Ne, tako kazu ljudi koji duze igraju rpg, jer prilikom pravljenja novog lika u vecini rpg sistema se za svaki njegov pocetni atribut baca kocka (rolluje se) pa otuda i pomenuti naziv  [:)]

I stand corrected :)

Proucio sam svojevremeno kompletna pravila druge edicije AD&D-a zbog Baldurs Gatea gde se koristio taj sistem za pravljenje lika. Mnogo je smesno napravljeno to sa kockicama i atributima od 3-18 +bonusi od racial traitova, prakticno u nekim atributima nije postojala razlika u rasponu 6-14 vec su samo ultra niske i visoke dobijene vrednosti dodavale i oduzimale efikasnosti lika u igra, a tako dobijene vrednosti nisu mogle da se unaprede tokom igre. Stvarno ne znam zasto se izraz roll koristi za WoW gde takvih rollova nema ni u jednoj fazi ni pravljenja ni razvoja lika gde se uvek dobijaju samo fiksne vrednosti :)

Link to comment
Share on other sites

Mnogo je smesno napravljeno to sa kockicama i atributima od 3-18 +bonusi od racial traitova, prakticno u nekim atributima nije postojala razlika u rasponu 6-14 vec su samo ultra niske i visoke dobijene vrednosti dodavale i oduzimale efikasnosti lika u igra, a tako dobijene vrednosti nisu mogle da se unaprede tokom igre.

Da, u ad&d2 kod vecine atributa je bilo svejedno da li je njegova vrednost 10 ili 14 jer su obicno tek 15 i 16 znacili neki pomak. Uglavnom to je ostavljalo prostora za lepe strateske manipulacije prilikom kreiranja lika :)

Stvarno ne znam zasto se izraz roll koristi za WoW gde takvih rollova nema ni u jednoj fazi ni pravljenja ni razvoja lika gde se uvek dobijaju samo fiksne vrednosti :)

Verovatno ljudi to govore chisto iz navike...stare navike se tesko menjaju [:)]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...