nisam dugo bio na evropi pa cisto da pitam koji kanal je sad aktuelan?

i koji je trenutno najbolji rankirani srpski igrac?

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

Sharky. (aka She.Is.My.Sin. (lvl 50, bio je 51 i 21 na ladderu)).

da ali vec mesec dana nemoze da predje 50lvl (sta ja ovo pricam a nemogu da predjem 30lvl)

btw:koji je onaj franse?

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

Franse aka VETAL,ruski igrac,jako dobar,pogotovo u zadnje vreme,upropastio Grubbyju neki acc ^^,stvarno ne znam zasto igra za BwSL =_=;;

Sharky je bio 51 lvl (skoro 52), kad je bio 21 na ladderu. Inache, mislim da su Vetal i Franse 2 razlichite osobe ? [:D] I da, igra za BwSL, zato shto dobija kesh, as simple as that [:)].

Sharky je bio 51 lvl (skoro 52), kad je bio 21 na ladderu. Inache, mislim da su Vetal i Franse 2 razlichite osobe ? [:D] I da, igra za BwSL, zato shto dobija kesh, as simple as that [:)].

vetal i franse su isti lik

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

[21:00] <vudu> jebacemo svi

Pa koliko dobija od bwsl-a i ko to sponzorise?  [:)]

zini da ti kazhu :))

pobogu ljudi, jel znate kolko dobija grubby od 4k, naravno da ne, slichna situacija je i sa franseom i bwsl-om

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

[21:00] <vudu> jebacemo svi

chudi me sto takvi igrachi a ima ih mnogo ne igraju na eswc i na wcg a medju prvih 10 su na ladderu

Ako si hteo da kazhesh ono shto ja mislim, da li ti znash koliko vrhunskih igracha ima na primer u Rusiji? Ima ih bar jedno 30, i shto se Franse-a na primer tiche, on ranije verovatno ne bi uzeo ni jedno od 1. tri mesta na wcg i eswc qualy(koja su u rusiju potrebna da se ide na neko od ovih takmichenja), a nema para da ode na kvalifikacije, jer zhivi 1500 km od Moskve, a i tamo treba da spava negde i da jede, a moskva je ako ne najskuplji grad na svetu, sigurno medju prvih nekoliko. Slichna je situacija i sa josh velikim brojem rusa, narochito onima koji ne zhive u Moskvi i okolnim gradovima.

Ove godine ce ici na wcg qualy, nadam se da ce biti bar 3.

let's not remember that day please.... :) ali dobra slicica u svakom slucaju :)

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.