U2 i Stonsi

Što?

pa voleo bih da mogu da zaboravim na čedu, koštunicu, cecu, piksija, stefana kapičića i sve ostale estradne spodobe koje me svojom glupošću i osrednošću bombarduju po sred mozga.

ugasio odavno, ma su oni i dalje u orbiti oko glave :(

heh, moj problem je u tome shto sam se iskljuchio iz srpske politike ali sam zato zarazio sve svoje prijatelje i poznanike Ruse ruskom politikom [:D] Najjache je to shto u Rusiji otprilike niko ne razmishlja o politici dok ne dodje neki Srbenda da im "otvori ochi" [;)] Dajte mi josh 5 godina i bice nove revolucije! [:o)]

А в чем сила, брат?

u2 ne dolazi,stonsi maybe

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

na u2 ne bih ishao...na stonse mozhda bih...no sumnjam da ce belgrade live verzija sympathy for the devil i paint it balck biti ista bolje od onih koje sam do sada chuo (ako uopste dodju i ako uopste budu to svirali) tako da cao =o)