rur_bot Posted August 16, 2016 Report Share Posted August 16, 2016 Kao što smo i pisali pre nekoliko dana, kada su krenuli prvi hintovi, StarCraft 2 multiplejer očekuju ogromne promene u sledećoj godini. Izgleda da će Blizzardova filozofija održavanja igre svežom u budućnosti biti da se na kraju svake takmičarske sezone promešaju karte velikim balans promenama na svim poljima, kako bi se strategije i pristupi igri održavali svežim, inovativnim i izazovnim, i na osnovu prvih rekacija juče, čini se da ovakav pristup ima veliku podršku kod publike. Balans mapa, na kojoj će se testirati sve ove promene, dolazi već u četvrtak i ujedno to će biti prva balans mapa koja će imati implementirano uparivanje na osnovu vašeg mmr skora, pa će igračima biti mnogo lakše da testiraju promene, jer će igrati protiv protivnika sa sličnim ili istim skillom. Nakon što se završi takmičarska sezona u novembru na završnici WCS na BlizzConu, počeće intenzivnije testiranje na ladderu i zatim će se konačne promene implenetirati u sledeću takmičarsku godinu. Ogroman broj promena ima za cilj da se jedinice i strategije koje su zapostavljene vrate u prvi plan i dobiju nove uloge u razvoju strategija i buildova svih rasa. Kod Terrana to je podrška mech/air jedinicama koje se sada slabo igraju, kao što su Thor, Raven, Banshee, Battlecruiser i Viking. Dok će Cyclon doživeti potpuni redizajn, pošto u trenutnom stanju nije uspeo da se izbori za mesto u Terran strategijama. Da bi se ovo postiglo, Liberator će biti dodatno oslabljen, dok će čuvena mobilna kombinacija iz LotV sa Medivac i Siege Tank biti onemogućena, ali će Siege Tank dobiti značajan damage boost. Kod Protossa će Tempest dobiti redizajn kako bi dobio nove uloge, ali i omogućio Terranima da se lakše oslone na Mech strategije. Legendarni Zealot je trenutno zapostavljen na uštrub Stalkera i Adepta, pa će i on dobiti buff. Carrier će dobiti značajno jeftinije Interceptore, dok će Dark Templar imati eksperimentalni blink. Kod Zergova će Ravager dobiti armored oznaku, što će ga solidno oslabiti, a svakako se radi o dominantnoj jedinici. The Brood Lord će imati manji range, dok će Hydralisk imati sveobuhvatan redizajn. Baneling će biti nešto žilaviji, dok će Infestor dobiti zanimljivu novu osobinu koja će mu omogućiti lakše kretanje po mapi. Ovo iznad je bio samo kratak pregled promena koje nas očekuju, a sve detalje, brojke kao i ideje iza ovih promena, možete pronaći na zvaničnom Blizzardovom blogu – http://us.battle.net/sc2/en/blog/20241474/legacy-of-the-void-multiplayer-design-changes-8-14-2016 Pročitajte na RURu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.