Jump to content

Warcraft III: Armies of Azeroth


Recommended Posts

Već neko vreme je poznato da Blizzard u Starcraft II patch-uje uplift-ovane Warcraft III asset-e.

Iz

jasno je kao dan da je moguće napraviti 1:1 remaster Warcraft III-ke.

Pitam se samo zašto bi Blizzard potrošio mnogo vremena i resursa da uplift-uje 3000 modela, a zatim ih publish-ovao bez namere da obelodani da eventualno i sam planira da objavi remaster kao standalone igru, odnosno zašto bi to prepustio community-u s obzirom na to da je veći deo posla odrađen?

U svakom slučaju Warcraft III remaster je sada izvestan, da li od strane modera ili Blizzard-a.

Edited by Dark Voice
MSc
Link to comment
Share on other sites

Da, ovi likovi rade ozbiljan posao, ali nažalost, mislim da baš previše vremena (samim tim i novca da bi se to vreme obezbedilo) treba da bi se neko bacio na posao da radi recimo cele kampanje iz RoC-a TFT-a u SC2 engineu, tako da ne vidim nikog, osim Blizzarda, da uradi tako nešto. Ako bi neko remasterovao celokupan wc3, pustio bi suzu i pitao koliko para treba da im bacim u facu :D

 

Ali jebiga, trenutno živimo u retardiranom moba vremenu, pa eto i Blizzard umesto da pravi wc4 oni rade glupu mobu, mrzim mobe iz dna duše jer su suštinski pojele rts žanr, počev od same dote zbog koje je wc3 kod retarda tada bio "ono prego čega se pokrene dota".

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 
Радоје Домановић - "Страдија" 1902. -

Link to comment
Share on other sites

Na Blizzcon-u je rečeno da je WoW ustvari Warcraft 4. Neće raditi novi Warcraft dok WoW postoji jer bi imali problem da priču razvijaju u dve paralelne grane.

Remaster je jedino realno što možemo dobiti u dogledno vreme. Pri tom ne mislim da je singleplayer uopšte potreban, niti da bi trebalo da bude prioritet. Starcraft II engine je sam dovoljan da otvori nove dimenzije u Warcraft gameplay-u. Navešću 2 najbitnije:

1. Neograničeni kapacitet selekcije.

2. Najbolji pathfinder ikada napravljen u RTS-u.

Pomenuta 2 otvaraju mogućnost da Warcraft podrži large-scale bitke za razliku od casual skirmish-ovanja i pomeranje fokusa sa micro-a na macro. Ako bi se na to npr. omogućio dodatni mode igre koji bi obrnuo formulu koja je od (prvog) Starcraft-a dovela do Warcraft 3-ke: 2 do 3 puta jeftinije jedinice, brža gradnja, manje health-a i više populacije, dobili bismo možda nešto interesantno.

Edited by Dark Voice
MSc
Link to comment
Share on other sites

Teško da bi bio Starcraft sa Warcraft skin-ovima. Resursi nemaju istu ulogu. Tech trees ni ne liče, niti jedna rasa može da se smatra ni prbližnom kopijom bilo koje iz Starcraft-a.

Nisam mislio da se to forsira, već da se otvori kao mogućnost pa da se proba. Tipa classic mode vs. mass mode. Čisto lupanje... :)

MSc
Link to comment
Share on other sites

Umalo srce da me drmne kad sam ovo video..... Dal je moguce da se neko setio da uradi pravu stvar. Bice ovo vrh. Nije bitno da li je igra official ili je mod, i dota1 se igrala kao mod na turnirima pa nobody gave a shit. Wc3 uzvraca istom merom kao dota1

Link to comment
Share on other sites

Kul je samo nesto nisam primetio "pametan" pathing jedinica kao sto je u sc2, cak naprotiv jako cesto se glave iako im nije stavljen hold position moras da pomeras jedinice da bi heroj na primer izasao iz mase, a to je koliko se secam u sc2 automatizovano.

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Na Blizzcon-u je rečeno da je WoW ustvari Warcraft 4. Neće raditi novi Warcraft dok WoW postoji jer bi imali problem da priču razvijaju u dve paralelne grane.

Remaster je jedino realno što možemo dobiti u dogledno vreme. Pri tom ne mislim da je singleplayer uopšte potreban, niti da bi trebalo da bude prioritet. Starcraft II engine je sam dovoljan da otvori nove dimenzije u Warcraft gameplay-u. Navešću 2 najbitnije:

1. Neograničeni kapacitet selekcije.

2. Najbolji pathfinder ikada napravljen u RTS-u.

Pomenuta 2 otvaraju mogućnost da Warcraft podrži large-scale bitke za razliku od casual skirmish-ovanja i pomeranje fokusa sa micro-a na macro. Ako bi se na to npr. omogućio dodatni mode igre koji bi obrnuo formulu koja je od (prvog) Starcraft-a dovela do Warcraft 3-ke: 2 do 3 puta jeftinije jedinice, brža gradnja, manje health-a i više populacije, dobili bismo možda nešto interesantno.

bas me to i odbija od sc2... taj turtle large scale kurac. al zato kad izmikruju neku bolest onda to odmah izaziva jaw dropping. a ti clashovi 200v200 su mi vec postali shablonski

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...