SOE walks us through H1Z1

Izvinite što moram malo da oftopikujem, ali

There is no real security to your Foundations. The door to your foundation belongs to you and your friends. If players want to get in, they need to kick it down. If it's a metal door, they'll need a C4 to blow it off.

oh kako li su se samo ovoga setili :tf:

So Early Access is all about how let's see how crazy things get. Hey you X amount of people, maybe it's over a 1000, and find out that was a terrible idea, and we back that off until it feels good

u suštini oni, planiraju da naguraju oko soma ljudi na mapu veličine "kontinenta" u PS2... odnosno 64km2, što je dosta manje u odnosu na Chernerus... odnosno, mapa bi bila veličine kao RUST-u.

Plus, naravno, to je ipak SONY i nešto će uspeti da sjebu sa Metagameom. Planetside2, koji zaista ima fin gunplay, grafiku, itd, itd, pati nenormalno od Metagme-a, koji posle ~2 godine jebeno ne postoji.

Ono tek sam pre neki dan imao ponovo neki "wow, nešto se desilo" momenat gde se pojavilo jedno 20tak dropšipova, i onda je bio fajt dug 30tak minuta... Ali sve ostalo se svodi na TANK zerg, spam sa HE topovima na spawn pointe i to je to...

Zaista me ne zanimaju ako će da odrade ripoff Dayz-a i Rusta, samo bih voleo da to urade kako treba, pošto, ako neko ima sredstava za to, to su oni...

evo ako nekoga zanima ostatak intervjua, nije loš

http://www.gamezone.com/originals/2014/06/22/soe-walks-us-through-a-typical-day-of-a-survivor-in-h1z1

Nije bitno da je velik, bitno je da je lep...