Jump to content

V5 Play Studio traži pisca za "puzzle adventure" igru


Recommended Posts

Pozdrav, zovem se Ljuba i radim u game development timu V5 Play Studio. Sledeći oglas u vezi pisca/scenariste smo postavili na različitim domaćim forumima još pre nekoliko dana ali je i dalje aktuelan pa ću ga postaviti i ovde, usled predloga urednika Play! Zine-a kome se ovom prilikom i zahvaljujem. :)

V5 Play Studio je tim iz Kragujevca koji se bavi izradom video igara i iza nas već imamo jednu izdatu igru, May's Mysteries: The Secret of Dragonville za Nintendo DS i PC. U pitanju je "puzzle adventure" žanr. To je žanr u kome igrač igra kroz storyline avanturu i prelazi prepreke rešavajuci logičke zagonetke. Demo naše prve igre možete da downloadujete sa sledeće adrese: http://www.v5-play.com/games/maypc/

Pošto krećemo sa novim projektima, tražimo scenaristu za nastavak May's Mysteries.

Raspisujemo kratak konkurs za izbor scenariste za May's Mysteries 2. U vezi pravila konkursa, potrebno je napisati tri različita teksta:

1) Uvod, razrada i zaključak priče (sinopsis), ukratko opisan, gde treba prikazati sve ključne momente u priči, elemente zapleta, obrte itd. Maksimalno 3 strane A4.

2) Detaljan odlomak iz priče u obliku proznog dela. Moze biti opis situacije, lokacije, dijalog, sve zajedno itd. Makimalno 2 strane A4.

3) Detaljniji opis (kratke biografije) dva do tri lika. Maksimalno 2 strane A4.

S ozbirom da trebamo što pre početi ovaj projekat, bilo bi poželjno da nam tekstove pošaljete u periodu od nedelju dana nakon objavljivanja ovog oglasa.

Ukoliko imate pređašnje iskustvo u pisanju scenarija, objavljenih tekstova ili priča, i naravno ako ste radili na nekoj igri, bilo bi poželjno da nam pošaljete detalje u vezi toga.

Više detalja i smernica mozete naći u tekstu koji je zakačen za ovaj post. Za ovaj post je takođe zakačen i screenshot iz kojeg mozete da vidite vizuelni stil igre.

Ukoliko dođe do saradnje, scenarista bi trebao da potpiše ugovor sa nama. U tom ugovoru mi ćemo garantovati dogovorenu novčanu nadoknadu, a druga strana dogovorene rokove i način dostavljanja tekstova. Scenarista bi takođe trebao da bude dovljno fleksibilan, jer zbog samog gameplaya će neminovno dolaziti do izmena u tekstovima.

Tekstove slati na email:

v5.play.corp@gmail.com

Glavni junak iz prvog dela je May Stery, devojčica (od nekih 13 do 17 god) koja ima smisla za rešavanje zagonetki, koja će biti glavni lik i u ovom nastavku. S obzirom da nismo imali izgrađen lik, slobodno možete da smislite pozadinu lika: intresovanja, karaterne osobine itd.

Okruženje i glavna ideja

------------------------------------------

- Glavni negativac (osoba ili više njih) na obmanu privlači ljude (likove u igri), svakom do njih pravi okruženje (životni prostor) po njihovoj želji (oni uglavnom žele da budu nešto što nisu), i na taj način stvara grad (okruženje, koloniju, itd.)

- Svaki od sagrađenih živnotnih prostora za likove su zapravo ekrani u igri

- Svaki od ekrana ima različiti ambijent i vizuelni izgled

- Ceo "grad" koji negativac gradi se verovatno nalazi na nekoj čeličnoj platformi (svaki bolji predlog je dobrodošao)

- Osim želje da budu ono što su oduvek želeli, negativac likove privlači sa još jednim velikim razlogom (izmisliti razlog)

Primer:

1. Glavni negativac je na obmanu privukao advokata, koji je oduvek želeo da bude lekar i sagradio mu lekarsku ordinaciju.

2. Glavni negativac je na obmanu privukao eskima, koji je oduvek želeo da bude trgovac egzotičnih vrsta riba koje se nalaze samo u tropskim vodama Amazona, i sagradio mu deo prašume sa rekom.

Dakle ovo je primer dva ekrana koji su jedan do drugog u igri su lekarska ordinacija i parče džungle sa rekom, i na tim ekranima stoje advokat (lekar) i eskim (trgovac ribama).

- Naša glavna junakinja dolazi ili se na neki način pojavljuje u već izgrađenom "gradu" u kome se nalaze svi likovi.

Atmosfera

------------------------------------------

- Najbolji primer za potrebnu atmosferu u igri su filmovi "Grad izgubljene dece" (City of Lost Children) ili "Grad tame" (Dark City)

Preokret

------------------------------------------

- Glavni preokret treba da bude drastičan (obmana igrača) i da iznenadi igrača. Jedan primer takvog preokreta je film "Žene iz Stepforda" (The Stepford Wives). Ovo je samo primer drastičnog preokreta ali ne i tip preokreta koji nama treba

- Sumnja na pogrešnog negativca

- Sumnja na glavni cilj negativca

Tržiste i ciljna grupa

------------------------------------------

- Igra treba da bude pristupačna igračima svih uzrasta (od 12 godina pa na dalje). Najlakše je da to objasnimo kroz primer Disney i Pixar filmova uz koje se zabavljaju mlađi gledaoci ali i startiji, jer svaka njihova priča ima dubinu.

Smisliti

------------------------------------------

- Glavni cilj negativca

- Kako je glavni junak dospeo u taj "grad":

1) glavni lik je svesno u gradu (na primer ona je novinski reporter poslat po zadatku u grad, ili je pozvana od strane nekog stanovnika grada, itd.)

2) glavni lik je nesvesno u gradu (budi se na nekoj lokaciji u gradu, ili u svojoj sobi, iz koje izlazi i ulazi na sledeću lokaciju ne shvatajući kako je dospela tu)

3) prinudno je dovedena, oslobađa se i kroz bekstvo saznaje istinu

4) ili neki sasvim drugi orginalni razlog :)

2v9p0uf.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...