ATI/AMD drajveri i QL

da li jos neko ima problema? imam radeon 3850, stavio sam najnovije drajvere, igram sa 15fps i imam crashbug jednom dnevno (samo u QL). Vraticu stare drajvere, isto sam imao crashbug, ali mi je bar fps bio koliko toliko normalan.

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

Posted Yesterday, 21:19

Posted Yesterday, 21:21

vudu je zapravo entitet koji zivi u rur bazi

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

instalirao sam drajvere od pre dve god, i dalje mi usred igre padne fps na tip 5-10 .. dok sam imao radeon 2600, sve je radilo super, od kad sam uzeo 3850, radi tako.. stavio sam najnovije drajvere, pa starije, pa sad i ove.. eventualno da skinem neke iz 2007??

mislis one fajlove sto on skida? Nemam pojma, on se update-uje svako malo, tako da ne bi trebalo to da je problem.

Puca mi drajver cesto - evo sad sam pokrenuo aplikaciju iz taskbar-a i pukao mi je display driver.. pocinjem da mislim da je mozda nesto ozbiljnije u pitanju .. posto sam promenio drajvere u rasponu od dve godine i dalje imam (skoro) iste probleme.. ne pada mi nista na pamet, samo drajveri za maticnu, a i to sam skoro obnavljao

to je zajebano, ne mogu da checkiram temperaturu graficke kad sam u igri .. a radio sam O/C tako da nije iskljuceno.

doduse rusenje drajvera nije povezano sa temperaturom, ali fps moze biti. skinucu neki program sto radi logging temperature.. jel zna neko neki pouzdan?

ovako, reinstalirao sam QL

tokom partije je bilo 4-5 perioda od po 10-15 sekundi kad mi je fps pao na tipa 5fps.

GPU nije ni u jednom trenutku bio preko 50% opterecen, a temperatura nije prelazila 70 stepeni

CPU, sa druge strane je na 100 stepeni a usg ide od 60 - 100 %, tako da je to verovatno razlog za pad u frejmovima.

imam C2D overklokovan 1.6 -> 2.4

ideje? da smanjim CPU overclock?